Icemail Jerkin orkar inte länka den sålde för 95G
Vad Är Det Bästa....
Fiska i Westfall är bra =)
Sålde för 30g
(Hade redan lärt mig det vid tillfället då jag köpte receptet för 10g)
Hittade Toxic Revenger i Gnomeregan. :cool:
jag hittar aldrig nåt ^^ har typ bara lootat gröna saker och nåt blått twink svärd...
För mig droppas det blått ganska ofta faktiskt, fast inget jag har användnig för.......
EDIT:stav fel
Ja kommer ihåg att ja va i gnomeregan me min druid kommer inte ihåg lvl men iallafall så droppades den där blåa skellett macen som ja inte kommer ihåg va den heter :unsure: men iallafall ja needa på den, vann den equippa den (bara för att träna min 1H mace skill), sen sålde ja den till en vendor <_<
Sen kolla ja på AH då låg den f*n på 30-60g nu lägger ja ut nästan allt ja hittar på ah :P
↗ till inläggetJa kommer ihåg att ja va i gnomeregan me min druid kommer inte ihåg lvl men iallafall så droppades den där blåa skellett macen som ja inte kommer ihåg va den heter :unsure: men iallafall ja needa på den, vann den equippa den (bara för att träna min 1H mace skill), sen sålde ja den till en vendor <_<
Sen kolla ja på AH då låg den f*n på 30-60g nu lägger ja ut nästan allt ja hittar på ah :P
Var det:
Midnight Mace<--- länk
eller
Skeletal Club<--- länk
Skeletal Club va det!
Hittade nyss en Lifestone min 2andra lol
↗ till inläggetok. lol du såg den på ah för 30-60g?Skeletal Club va det!
Självklart!!
Det är ju ett twink item dom får man typ hur mycket som helst för!!!
hehe vet :P
Ja hittade http://www.thottbot.com/?i=1030, då blev jag överväldigad :visslar:
↗ till inläggetJa hittade http://www.thottbot.com/?i=1030, då blev jag överväldigad :visslar:
haha de va nice :cool:
↗ till inläggetEtt tips. Vid lv 30 uppåt så ska du sälja vapen med grå, vit färg på namnet hela tiden i vendor. Du kanske tror att man får några fattiga copper men du kan få grova silver för dem. Även skräp från djur och naturen.hehe vet :P
ja man får ganska mycket av Poor-quality saker. man får mest av dom till vendors!!
sålde Metal Stave <--- orkade inte länka.. för typ 40s till vendor :P
↗ till inläggethehe vet :P
Åå va hade de me mig å göra om ja får fråga? :blink:
↗ till inläggetatt du vill tjäna pengar :blink: ??hehe vet :P
Och vilket fult svar som jag fick av honom.
↗ till inläggetOch vilket fult svar som jag fick av honom.
sry fatta inte va du mena bara :P men tack för tipset :cool: