💬
Logga in
Fuska.se

Vad Gör Du Under Sommar Lovet?

28 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Ja jag bara undrar vad ni ska göra under sommar lovet. skälv ska jag sticka till stockholm och hälsa på släkt/vänner. och skälv klart ska man ta och bada i skön. det är väll typ 6 veckor kvar till skolan börjar så man få ta och pasa på och ha roligt.

Nivå 0 · Nykomling

Jag träffar min flickvän ofta... badar som f*n o snart ska jag få en egen dator som man kan spela på, då ska jag försöka sitta uppe i 48 timmar o spela :P , enbart för att slå kompisens rekord xD

10 Jul 2006
Nivå 0 · Nykomling

Enligt många så är sommarlovet en tid där man solar, badar och allt annat tråkigt. För mig och de flesta jag känner innebär sommarlovet flera veckor av Tv-spel och internet. Det är alltså vad jag gör på sommarlovet: Spelar och surfar på nätet.

Nivå 0 · Nykomling

Ska fa till Stockholm nu på fredag och träffa min kusin. Sen ska väl han å jag lira lite dator och kanske lira soft air gun vilket inte kommer bli kul för mig -.- Sen blir man ju fjortis i Augusti >.< Det är mitt sommarlov. Det kanske blir lite moppekörande efter Stockholm -.-

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

50/50 Jobba & Lov/resa

Nivå 0 · Nykomling Karamellkungen

Jag gör samma saker som vanligt, lirare spel, tittar på en del bra filmer, läsa böcker och surfar! =)

13 Jul 2006
Nivå 0 · Nykomling

Sitter vi datorn, hänge me polare, badar å jobbar typ...

15 Jul 2006
Nivå 0 · Nykomling

ska till mallorca, är på landet i stockholms skärgård, spela xbox och ps2.

jag ska bara njuta av att skolan e slut :lol:

16 Jul 2006

Fotboll, målvaktsträning, lite dator. Sen i Augusti så ska vi resa till Italien :)

Nivå 0 · Nykomling

Surfa, lira dator, titta teve, äta glass, ligga i hängmattan, leta efter nyckelpigor, hälsa på storasyskonen. Och såklart vara med kompisar. Segla brukar jag också göra, och äta grädde med jordgubbar.

Typ vad brukar göra ;P

Senast ändrad:

17 Jul 2006

jag sover.

inget annat

Nivå 0 · Nykomling

Jag spelar mest spel och sitter framför datorn. Sen är jag väl lite med kompisar men för det mesta så pratar jag bara med dem på Msn

↗ till inlägget

jag sover.

inget annat

Om du inte gör Något annat, hur är det möjligt att du

sitter vid datorn ute på forum.fuska.se??? :)

Back to topic: Äter, sover, surfar, spelar, reser, joggar, bergsklättrar och mycket annat :)

19 Jul 2006
Nivå 0 · Nykomling

Sover, äter, spelar och går till toaletten.

Har inte vart ute på 3 veckor. Hihihi.

Nivå 0 · Nykomling

Får se vad som händer :rolleyes:

Nivå 0 · Nykomling

Har bara badat en gång hemma på grund av det dåliga vädret.

Annars hoppar jag studsmatta, är med kompisar eller spelar

20 Jul 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag gör inte mycket, surfar, spelar, är med polare och lite sånt

Nivå 0 · Nykomling

Jag spelar som en galning :)

Nivå 0 · Nykomling

skejtar vad annars :P

15 Aug 2006
Nivå 0 · Nykomling

Dessa saker:

Glass