💬
Logga in
Fuska.se

Big Foot Eller King Kong?

65 svar · startad

Nu tycker jag vi ska lugna ner oss här -.-'.

Själv tycker jag att det där ser lite fake ut, men jag ska åka och kolla ifall dem verkligen finns!

Stavfel :/

Senast ändrad:

19 Jul 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag tror att det är fejk <_<

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag tror att det är fejk  <_<

Jaha då tror du FEL..! HAR DU ÄNS TESTAT ATT ÅKA DITT..? Eller vet du inte vart det ligger?!! :angry:

24 Jul 2006

Men varför står det bigfoot i "thanks to" rutan i det där häftet som kommer med GTA:SA?

Har ni någon förklaring till det?

Nivå 1 · Novis

alla som inte tror på det gå och kolla där jag markerade på kartan i mitt förra inlägg.

kartan kan du hitta på sida 3 av den här ämnet!!!

GÅ OCH KOLLA!!

Igår åkte jag dit, och jag fann några spår i marken.

Men jag vet inte ifall dem kan klassificeras som fotspår dock..

Senast ändrad:

6 Oct 2006
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

FÖR SISTA GÅNGEN LYSNA PÅ CYPER JAG MAILA TILL ROCKSTAR OCH LA IN DEN BILDEN DOM SA ATT BÅDE BILDEN OCH BIG FOOT ÄR FALSKA HAR SJÄLV KOLLAT DET FINNS INGET DÄR DIN n00b :angry:  :angry:  :angry:

Aa, det tror jag också på. Då kan du väl också säga mig VAR du mailade Rockstar?

7 Oct 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Kan du säga vad man hittar de då?! :blink:

Du kanske borde tvätta andsiktet med kallt vatten och ta en rask promenad. ÖS-tråden startades 03/01-2005 18:06:38 och det är sedan länge sedan bekräftat av Rockstar Games att bigfoot inte finns med I spelet. För övrigt så har jag aldrig sagt att fotspåren är falska.

EDIT: För att klargöra detta så skal alla I det här forumet få ett bjärt svar som icke tar emot något.

Konstiga spår/mönster finns med I spelet. Ser ut som bigfoot spår. Detta är nu bekräftat

Bigfoot finns inte med I spelet. Detta är bekräftat av Rockstar Games Själva.

Sådär. Nu vet alla. Bigfoot spåren finns med I spelet (har själv sett dom) och det skulle inte löna sig att maila Rockstar Games om detta (om dom ens besvarar ditt mail som ljuger dom eller är helt tyst) det finns dock inget som säger att det är bigfoot spår. Det kan se ut som det men det är ej bekräftat som bigfoot spår. Det kan vara ett fel då spelet gjordes eller icke. Vi lär endå aldrig få svar på om det är bigfoot spår eller ej. Ta ert förnuft till fånga över saken. Och som alla personer vet (folk som tvivlar kallar jag vid denna sena tidpunkt debila) så finns inte bigfoot med I spelet. Nu behöver vi inte en diskutera det mer.

Senast ändrad:

18 Oct 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Kan du säga vad man hittar de då?! :blink:

Ge er nu......Jag lovar att dom finns men om nu nu bara åker och tittar så ser ni att dom finns..! :meddum:

Senast ändrad:

20 Oct 2006
Nivå 1 · Novis

jag har varit där men har inte sät några fotspår. Har du tagit fotot själv. Är det från inter nät så är det troligt vis fejk... :P

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

jag har varit där men har inte sät några fotspår. Har du tagit fotot själv. Är det från inter nät så är det troligt vis fejk... :P

Kanske dags att kolla lite nogrannare? Är du överhuvudtaget på rätt ställe? Själv så jag sett det.

31 Oct 2006
Nivå 3 · Lärling

<_<

↗ till inlägget

ja trodde de va typ fotspår av något xD

f*n asså.. j*vla ungar kan ni sluta och säga att allt är fejk lyft på eran rövar och leta istället för sitta hemma hela dagarna och säga fejkfejk.. Blir så j*vla arg

EDIT: Då tryckte man väl på fel svara igen j*vla skit -.- Menade inte till dig kamikaze

Senast ändrad:

coolt det står "bigfoot i thanks to" i journalen :cool:

Senast ändrad:

1 Nov 2006
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #54

de e lungt CypernJ jag förstår dig.

okej bilden är sann har varit där flera gånger och sett spåren. alla ni som säger att den e fejk lyft på arslet och gör lite nytta.....FLYG DIG! duh?!? :student:

14 Nov 2006

Jag har inte sett spåren och jag har varit där. Kanske det är en speciell dag. Eller kanske en speciel tid. :kung:

15 Nov 2006

fake har kollat själv hittade inget....

20 Nov 2006
Nivå 3 · Lärling

:D det här är nog den bästa tråden på hela j*vla fuska.se :D alla bara svär och skäller, fy f*n va sköjj :D bigfoot finns inte, inte leatherface och ingen annan skit heller förresten!

22 Nov 2006
↗ till inlägget

:D det här är nog den bästa tråden på hela j*vla fuska.se :D alla bara svär och skäller, fy f*n va sköjj :D bigfoot finns inte, inte leatherface och ingen annan skit heller förresten!

BigFoot finns inte fast det gör dock leahterfejs

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Finns inget som hälst possitivt bevis på att leatherface finns med I spelet. Allt som finns är dåligt fejkade bilder.

23 Nov 2006
Nivå 5 · Fuskare

har hittat spåren nu viste inte att man skulle kolla inanför dom

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in