Vad tycker ni?
Feedback På Nya Designen Och Funktionerna
Så j*vla snyggt, älskar det.. helt perfekt :D.
Allt är bra :D
Asså, det ser lite mysko ut...
Mario och allting...han tror han är så biffig. Men jag får väll leva med det.
Ser soft ut i all fall
Ser bättre ut än dom andra :) Men du kunde göra så man kan välja mellan flera skal.
Meningen är att de bara ska finnas ett skal för att göra hela sidan enhetlig ;) 17 juni började jag arbeta med den nya sidan, nu blev den klar :)
Ok, kan du inte ta bort skal väljaren då? Eller kommer det flera skal?
Duger =>
Måste lära sig alla kommandon etc först ^^
Snyggt iaf :)
Gillar inte det så mkt , för mkt runda saker,heh. xDDdd
Suveränt.
Nu ser det ut som om admin jobbat mer på sidan än den föra.
Suveränt. Jag ger 10/10!
Coolt, mina varningar är röda nu! :cool:
Det är väl nice, men det tar väl lite tid att vänja sig. Coolt iaf typ som alla andra stora spelforum :P Hoppas det kommer mer till skalväljaren, jag gillar inte blått så mkt..
admin detta har du verkligen gjort helt suveränt! :cool: :D
Och jag har forum.fuska.se som startsida.. när jag öppnade internet explorer tänkte jag bara OMG WTF?!?!?!? ÄR JAG BANNAD ELLER VAD? (det stod åtkomst nekad)
så pröva jag o gå in på google och det fungerade.. sen tänkte jag.. då skulle jag testa att gå in på fuska.se.. och jag såg ut så här jag lovar! ---> :o
sen testa jag trycka på forum. F*N VA COOLT!! B)
↗ till inläggetadmin detta har du verkligen gjort helt suveränt! :cool: :D
Och jag har forum.fuska.se som startsida.. när jag öppnade internet explorer tänkte jag bara OMG WTF?!?!?!? ÄR JAG BANNAD ELLER VAD? (det stod åtkomst nekad)
så pröva jag o gå in på google och det fungerade.. sen tänkte jag.. då skulle jag testa att gå in på fuska.se.. och jag såg ut så här jag lovar! ---> :o
sen testa jag trycka på forum. F*N VA COOLT!! B)
Den är väll ok. Men det kommer att ta ett tag innan man lär sig den. O som Vitdom skrev så var det lite problematiskt att hitta den.
www.fuska.se/forum är det nu istället för forum.fuska.se :>.
Gillade den gamla hederliga bättre, men man får väl vänja sig.
jag ser att man kan göra egna frågor.. Pröva min! tryck på Quizes!
Allting ser väldigt glest ut, tycker jag. :/
Det gamla är bättre.
[EDIT] Det mesta är platt, och det är inte snyggt, tycker jag- Lite mer konturer vore brea. :)
jag kan inte gå in på gamla adressen forum.fuska.se kan du intw fixa tillbaka den den var bättre än den nya www.fuska.se/forum
↗ till inläggetwww.fuska.se/forum är det nu istället för forum.fuska.se :>.
Jag tror man fattar det om man är inne här nu!
Admin, jag säger en sak bara: Du äger!
Men jag tycker du borde fixa några Forum moddar i tex: Grafik & Programmering forumet