💬
Logga in
Fuska.se

Feedback På Nya Designen Och Funktionerna

110 svar · startad

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #101
↗ till inlägget

Jag gillar inte google-annonserna som täcker 3/4 av fuska.se-bannern

Jo, visst blir det finare som sagt. Problemet ligger dock i att sidan inte får in några pengar när du gör så och då du varken har FuskaVIP. Även detta med att allt fler blockar reklamen har blivit till att allt fler funktioner måste bli "FuskaVIP" eller liknande då reklamen inte längre betalar sidan. Tänk dig om alla skulle blocka reklamen, det skulle innebära att Fuska.se fick läggas ned eller att vi tog betalt för att kunna komma in på sidan genom FuskaVIP eller liknande. Är det värt det för att få en sida utan reklam?
26 Jul 2006

Jag fattar inte varför folk vill blockera reklamen?

Vad är det ni gör här inne. Glor på en banner med texten fuska.se eller diskuterar ni?

Reklamen är bra tycker jag och att allt är inte gratis här i världen så admin blir tvungen att publicera annonser.

Nivå 16 · Legendfuskare

jag satte på reklamen & det såg inte så fult ut som jag trodde, jag får väl ha det så då om admin vill det. sidan ser faktist lite tom ut utan reklamen

Admin, jag tycker att du ska ta bort "Gå till min presentation" för att om man vill gå till inställningar kan man växla ihop dom.

http://img80.imageshack.us/img80/4511/sdgfstfxu9.jpg

Senast ändrad:

29 Jul 2006
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Helt enkelt perfekt!

30 Jul 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Xade snodde mina ord.... Jag fick en shock när jag kom in till det nya första gången.... :)

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #106
↗ till inlägget

jag satte på reklamen & det såg inte så fult ut som jag trodde, jag får väl ha det så då om admin vill det. sidan ser faktist lite tom ut utan reklamen

Admin, jag tycker att du ska ta bort "Gå till min presentation" för att om man vill gå till inställningar kan man växla ihop dom.

http://img80.imageshack.us/img80/4511/sdgfstfxu9.jpg

Om du går in på www.fuska.se så finns inte den andra länken ;)
31 Jul 2006

Skinnet är fin-fint, men loggan är, förlåt, hemsk.

Nu kanske det beror lite på att jag aldrig har gillat Mario (förutom Super Mario -1989).

Nu till sak. Jag förknippar Nintendo med spel och konsoller för yngre barn, så därför tycker jag inte Fuska.se får en riktig mogenhetsstämpel.

Självklart ska det även vara en sida för yngre också, men jag tycker även att det skulle kunna vara lite "mognare" motiv också.

Förövrigt vill jag tacka för att bra forum.

det duger för mig.Jag tycker den här sidan när man ska svara på inlägg liknar den förra.

1 Aug 2006
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Ja? Jag fattar inte varför dem inte lägger ner sidan...

Förmodligen för att den nu har så otroligt mycket bättre kvalitet än andra fusksidor, för att forum har väldigt hög klass.

Om du inte fått varningen, hade du tyckt annat då? En trogen medlem stannar i vått och torrt. Du kan byta sida om du vill men fuska.se är en bra sida.

Senast ändrad:

3 Aug 2006
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Skinnet är fin-fint, men loggan är, förlåt, hemsk.

Nu kanske det beror lite på att jag aldrig har gillat Mario (förutom Super Mario -1989).

Nu till sak. Jag förknippar Nintendo med spel och konsoller för yngre barn, så därför tycker jag inte Fuska.se får en riktig mogenhetsstämpel.

Självklart ska det även vara en sida för yngre också, men jag tycker även att det skulle kunna vara lite "mognare" motiv också.

Förövrigt vill jag tacka för att bra forum.

Och där har vi det igen. Vad är det med mario och omoget?

Du vet, hade Mario inte funnits hade du kanske aldrig sett Masterchief...

5 Aug 2006

Najsig utseende... Fick min hjärnbrasse ett tag att komma på det. :) Men det går ju frammåt iaf.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in