💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Målvakten I Vm!

29 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Oliver Kahn var ju lätt bäst, bra att han fick avgöra sin landslagskarriär på ett bra sätt. :wub:

Buffon var också väldigt bra. :)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Oliver Kahn var ju lätt bäst, bra att han fick avgöra sin landslagskarriär på ett bra sätt. :wub:

Buffon var också väldigt bra. :)

Han kan ju inte bli ''lätt bäst''han stod bara en match och det var bronsmatchen.

richardo bara för jag hejar på portugal

räddade straffar som om de va en person som va 1 dag (okej england suger men endå)

25 Jul 2006
Nivå 5 · Fuskare

Ripto det är svårt att se sånna saker när man födes några månader tidigare :lol:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Ripto det är svårt att se sånna saker när man födes några månader tidigare :lol:

Men alla har väl sett den ändå eller :blink: dom brukar visa den på tv ibland

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tyckte det var Gianluigi buffon :)

30 Jul 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Seriöst så blev jag väldigt imponerad av Andreas Isaksson.... Är inte så säker på namnet... Men våran målvakt sista matchen...

Nivå 5 · Fuskare

Gianluigi Buffon är enligt mig den bästa målvakten i Europa för nuvarande, samt att han presterade bäst av målvakterna under VM.

Andreas Isaksson spelade en kanonmatch mot Tyskland då det hela felet var försvaret och Isaksson gjorde ett par kanonräddningar, då det annars kunde ha slutat 5-0.

31 Jul 2006
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Jag tyckte Ricardo i Portugal var bäst.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Buffon var ju bra som alltid, Ricardo var bra också, också spelar han ju i Portugal också xD

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in