mina favorit program är:
1. Family guy
2. Simpsons
3. Scrubs
4. Dave Chappelle show
5. Malcolm in the Middle ( ett geni i familjen)
vad är era ? ? :)
EDIT: Dave Chappelle show och Malcolm in the Middle:)
mina favorit program är:
1. Family guy
2. Simpsons
3. Scrubs
4. Dave Chappelle show
5. Malcolm in the Middle ( ett geni i familjen)
vad är era ? ? :)
EDIT: Dave Chappelle show och Malcolm in the Middle:)
mina är väl
1 . hitparad
2 . simpsons
3 . scrubs
The Simpsons är den bästa animerade komediserien, roliga röster och kommentarer. Springfield är lätt den skönaste låtsastaden på tv.
Ett Geni i Familjen En komediserie om ett begåvat barn med hög IQ. Den handlar om hans familj, hans två bröder och hans föräldrar. De är knappast den perfekta familjen...
The Simpsons - En otroligt bra serie med Homer i spetsen, och komedi när det är som bäst.
Synd bara att du inte visar nya avsnitt då jag sett i princip alla nuvarande som går på Tv 6.
Sjunde Himlen - Inte direkt någon komedi, men ändå en väldigt underhållande serie som handlar om en familj vars far är präst, och vars barn går ut med vilken typ av det motsatta könet som helst.
1. Thats 70´s Show
2. Malcolm, ett geni i familjen
3. The Simpsons
4. Family Guy
5. Zack & Codys ljuva hotelliv
1. Family Guy
2. High Chaparall
3. That 70's Show
Alla jag kunde komma på för tillfället.
↗ till inläggetThe Simpsons - En otroligt bra serie med Homer i spetsen, och komedi när det är som bäst.
Synd bara att du inte visar nya avsnitt då jag sett i princip alla nuvarande som går på Tv 6.
Sjunde Himlen - Inte direkt någon komedi, men ändå en väldigt underhållande serie som handlar om en familj vars far är präst, och vars barn går ut med vilken typ av det motsatta könet som helst.
Jag kollar också på Sjunde himlen, inte många som gör det i min vänskapskrets. Vem gillar du bäst i serien? Jag gillar Ruthie och henne kaxiga och listiga kommentarer. Exempel; "Är det värt 2 dollar?" Hon sa de i ett avsnitt då hon lade in en påse i kylen (hennes skolarbete). Hon är skön!
BTW!
Nanny Är också en av min favoritserier som handlar om en Nanny som aldrig riktigt vill fylla 30 år. Hon jobbar åt en av Hollywoods största ”sätt in ord” som Nanny, hon är lite småkär i Max och hon har ingen större erfarenhet av barn. Hur ska det gå… ?
1. Family Guy
2. Simpsons
3. Prison Break
De här tre serierna är de jag tittar på mest.
1.CSI
2.CSI Miami
3.CSI New York
Lost (wooo, snart börjar säsong 3 :D )
The Simpsons
Futurama
Scrubs
Chapelles show
CSI NY
Alla "Warning"-märkta serier på MTV
High Chaparall (tack för påminnelsen Kanji)
Grattis Världen
Mythbusters
Cops
ja...det var väl allt
↗ till inlägget1.CSI
2.CSI Miami
3.CSI New York
Som jag då ;) . Men lägg till Law and order: Special Victim Unit, Criminal minds, Rose & Maloney, Morden i Midsummer o Miss Marple.
Family Guy
Chappelles Show
Simpsons
Scare Tactics
Futurama
Scrubs
Har säkert glömt flera
Nu ska vi se:
Lost
Prison Break
CSI, tittar bara på orginalet
Simpsons
Family Guy
Cityakuten
Vänner
Frasier
Mythbusters
Drew Carey
Scrubs
Chappelles Show
Sen så är det mycket mer, kommer inte på allt :P
Ser oftas på The Simpson, O.c, Sjunde Himlen , Cityakuten& Thats 70´s show...
↗ till inlägget1.CSI
2.CSI Miami
3.CSI New York
Har bara sett Mordin i Midsummer och Miss Marple av dem, å jag tycker inte att Miss Marple va spec bra, men Morden i Midsummer är ju grymmt bra oxå!
petar nästan CSI NY
Simpson,Family guy
scrubs, Family guy, csi, csi miami, south park,
1. Simpsons
2. Jackass
3. Family Guy
4. Csi Miami
5. Csi Navy
Lost
Family Guy
Friends
The Simpsons
kom på jag gillar också Drew Carey Show, emh.. det var nån annan har glömt bort :S
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in