💬
Logga in
Fuska.se

Acww

17 svar · startad

Jag har just nu en skit dyr hatt hos sable och mable den heter typ royal crown och kostar nått med 1000.000 :cry:

e den hatten nått specielt eller e den bara en krona som e skiiit !??

har du haft några andra dyra kläder hos sable och mable skriv in dom här tack :D

Senast ändrad:

30 Jul 2006

jag har okså haft den där kronan

31 Jul 2006
Nivå 1 · Novis

Jag med och hos Tom Nook fanns det en 'kunglig tron' alltså en sån där som kungar sitter på. ^^

Den kostade också något sånt.

1 Aug 2006
Nivå 3 · Lärling

Kungliga kronan e ju bra

Nivå 1 · Novis

Varför är den bra?

Är det något specielt med den?

Nivå 5 · Fuskare

Den ger dig "status" och respekt hos andra spelare du träffar online.

2 Aug 2006
Nivå 1 · Novis

Aha. Coolt, men jag har inte så många bells.^^

Nivå 3 · Lärling

1000 bells... Det e inte så mycket :P. Men kungliga kronan e rare (sällsynt), och som jedi knight sa får man respekt i wi-fi.

3 Aug 2006

jasså jaha men då fattar jag tur att jag inte köpte den för jag har inte wifi och då skulle alla mina pengar blivit 5000 bells :P

Nivå 1 · Novis

Jag har ganska mycket pengar på banken/town hall.

Men har inte Wi-Fi än, ska nog få det nästa vecka typ.

Nivå 3 · Lärling

Vad menar ni med att ni kommer att få wi-fi.

Är det inte bara att gå till Max typ, där har dom ju trådlöst internet...

Nivå 1 · Novis

Man kan ju inte gå till Max hela tiden...

Om man ska gå till någon annans värld, så måste man vara i ett trådlöst internet område om jag förstår mig på det hela.

Nivå 1 · Novis

Jag hade den där kronan idag. Ingen idé att jag sparar ihop till den. Har ingen tillgång till Wi-fi , tyvärr ..

4 Aug 2006
Nivå 1 · Novis

Vad kostade den? jag kommer inte ihåg vad den kostade.

Nivå 5 · Fuskare

Min affär hade den en gång, så jag skrev på ett forum att jag hade en krona i min stad och ville att någon skulle köpa den så jag inte mår dålig av att låta en så dyrbar sak gå till spillo.

Så svarade nån och sa att jag kunde få en av hans.

Så jag fick några tusen bells och en krona :D

5 Aug 2006
Nivå 1 · Novis

Va lyxigt! :(

Jag vill ha kronan och tronen, även om tronen inte passar så bra i mitt hus med alla kiddie saker.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Va lyxigt!  :(

Jag vill ha kronan och tronen, även om tronen inte passar så bra i mitt hus med alla kiddie saker.

Hehe, jag har börjat sammlat på spootlight produkter eller vad dom nu heter. Dom är dyra. Och så sammlar jag på presenter som kommer från luftballonger. Men ibland kommer dåliga presenter som jag säljer till nook för lite pengar. Om jag skulle ha wifi kanske nån skulle vilja köpa dom :).
19 Oct 2007
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Va lyxigt! :(

jag vill okså ha alla kiddie saker har bara bordet stolen soffan och bokhyllan

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in