Tror att meningen är att du ska leva i "skräck" för att aldrig mer få skriva och därför inte ens tänka tanken att försöka ta dig in där.
15+
jag tror lösenordet är en bluff...
Jag får vänta ca: 9 månader till :P i Maj 2007 får jag mitt tillstånd lol
ok efter att ha läst 6 sidor av samma frågor kan jag med nöjje säga att det inte är ett lösen och att när du fyllt 15 så kommer du kunna gå in där som i ett vanligt forum och att Forumet handlar om sex droger mm. om du inte fyllt 15 år än e det bara och vänta :)
ja elr kan man ju övertala adde å säga att man skrev fel ålder xD inte -.-
Varför kan ni inte bara vänta tills ni fyller 15? Håller man på att ändra sina personliga upppgifter för att man ska komma in i 15+ forumet har man ju inget att se fram emot när man väl fyllt 15. ;)
↗ till inläggetDet är bra med ett sådant forum så att de äldre kan prata om saker som "****" och så vidare. :)
Sant, det är 900 ggr värrre där inne :lol:
Men... de e väl bara att vänta.
Jag tycker personligen att det är kul i 15+...
Vi diskuterar allmäna saker och medlemmar där inne blir lite mer personliga en ett användarnamn...
Bara lite ; )
↗ till inläggetJag tycker personligen att det är kul i 15+...
Vi diskuterar allmäna saker och medlemmar där inne blir lite mer personliga en ett användarnamn...
Det e rätt. Nu börjar admin till och med låsa trådar ^_^ Halleluja det är ett forum för alla som e över 15 år. fuska.se/forum håller på att bli ett allmänt forum. Tjoho :lol: Sorry för alla er som e under 15. (Skade glädje)
Då borde det finnas ett forum för 10-14 åldern sen så ska vi va elaka mot alla andra :evil:
Jag får vara i det forumet :D
↗ till inläggetDå borde det finnas ett forum för 10-14 åldern sen så ska vi va elaka mot alla andra :evil:
Ingen bra idé. Det skulle bli helt nerspammat, och hur vet du egentligen att de skriver en massa elakt om minderåriga i 15+ forumet?
↗ till inläggetGör vi inte alls!Då borde det finnas ett forum för 10-14 åldern sen så ska vi va elaka mot alla andra :evil:
↗ till inläggetJag mena det ironsikt :bah:Då borde det finnas ett forum för 10-14 åldern sen så ska vi va elaka mot alla andra :evil:
Jag tror de snackar om "***" m.m.
Vaffö skulle de snacka skit om oss..??
Har de nån andledning. Nej..!!
Det är precis som att de skulle snackat skit i det "vanliga" forumet också eftersom samma regler gäller överallt på forumet. Utom i gruppforum förstås. ;)
asså...inte för att jag är intreserad av sånt skräp(värkligen inte intreserad)så är det facktisktigt vääldigt änkelt att ta sig in.men jag skriver ej hur för 9-14 behöver ju inte läsa sånt... :meddum:
Säger 10-åringen?? :s
↗ till inläggetDu kommer bli intresserad om 2-3 år. Jag lovar. <_<asså...inte för att jag är intreserad av sånt skräp(värkligen inte intreserad)så är det facktisktigt vääldigt änkelt att ta sig in.men jag skriver ej hur för 9-14 behöver ju inte läsa sånt... :meddum: