💬
Logga in
Fuska.se

Hur Ser Din Char Ut?

4 577 svar · startad

↗ till inlägget

OK... så här ligger det till, vi svenskar är bäst i europa på WoW, ja gick in i denna länk me stora förhoppningar om att få se detta men de ända man fick se var några kids me låglevlar.. ack o ve.. självklart fanns de drygt 5 stycken som faktiskt såg bra ut.. kom igen nu o visa hur uber gearade och pwnande vi svenskar e på detta spel..  aja lite om mig... min 60 warrior

http://img117.imageshack.us/img117/6152/parzjq9.th.jpg

Ms specc men ja har båda Warblade of Hakkari från zg eftersom ja brukade va fury tills ja fick zinrokh.. har en 60 prälle oxå ska fixa bilder. inte alls lika bra gearad bara 1 prophecy och benediction resten e från zg o aq20 på den

innan du flamar andra hur j*vla dåligt gear dom har ska du kanske kolla ditt egna, wow du har några epix från ZG...

HÄR är min lock med nemesis saker och gear från aq40 å lite bwl saker..

Gear från AQ40? BWL?

blackwing lair och temple of ahn'qiraj..

↗ till inlägget

OK... så här ligger det till, vi svenskar är bäst i europa på WoW, ja gick in i denna länk me stora förhoppningar om att få se detta men de ända man fick se var några kids me låglevlar.. ack o ve.. självklart fanns de drygt 5 stycken som faktiskt såg bra ut.. kom igen nu o visa hur uber gearade och pwnande vi svenskar e på detta spel..  aja lite om mig... min 60 warrior

Ms specc men ja har båda Warblade of Hakkari från zg eftersom ja brukade va fury tills ja fick zinrokh.. har en 60 prälle oxå ska fixa bilder. inte alls lika bra gearad bara 1 prophecy och benediction resten e från zg o aq20 på den

Bilden var inte värt till att skryta för. Bara ditt Hakkari svärd är bra.
↗ till inlägget

Okej, så här ligger de till.. På den här sidan respektar vi ALLA! Även vilken lvl man e i osv. Så ja tycker du ska dra direkt om du har massa åsikter om att din char e mycket bättre än allas andra, Vet du att alla kanske inte orkar nöta data lika mycket som du? Eller att alla kanske inte köpte wow de första dom gjorde när de släpptes utan köpt de nyligen? Eller att alla kanske inte bara spelar me en gubbe till 60 å skaffar sån där Über super bra gear som du nu tycker att du har, Utan testar alla Gubbar för att sedan bestämma sig för vilket man tycker e roligt å lvlar i sin egen takt! Så om du har Massa j*vla skit åsikter om folks gubbar så passar du inte in här! Fatta j*vla noob!

↗ till inlägget

Ser inget gear från BWL eller AQ på bilden.

Felheart shoulders från MC och Nemesis Skullcap från Onyxia. Allt annat är blått? :s

Edit: såg att du hade Deathmist gloves och boots också...

Senast ändrad:

↗ till inlägget

det är felheart boots, har nemesis boots och ringar från aq40 å neck från bwl osv.. finns massa saker man inte ser i en sån bild..

20 Aug 2006
↗ till inlägget

Din slaktar hans warrior så han ska inte berätta om hur alla andra är dåliga ;)
21 Aug 2006

har uppgraderat mitt GEAR rätt så mycket nu =), nästan full tier 2 och har aq40,bwl,mc trinkets ringar å sånt :cool:

Här e min warrior igen, har skaffat whirlwind axe :gitarr:

post-130-1156155401_thumb.jpg

22 Aug 2006
↗ till inlägget

cool warrior!

:cool:

tackare bloodrogue och har skaffat gauntlets of valor nu

http://img519.imageshack.us/my.php?image=hhahahahhaazc6.jpg

min fina tjej rogue :) dock inte min högsta lvl, höhö :student:

Du har ju en rogue på lv 52 :S? Varför inte börja på den :)?

23 Aug 2006

Kommer blizzard nånsin ta bort månadsavgiften?

↗ till inlägget

Kommer blizzard nånsin ta bort månadsavgiften?

Nej. :P

Hoppas inte dem gör det. Kanske sänker månadsavgiften. Tar dem bort det så blir det som cs -.-

Sorry för att jag går off-topic men är det någon som har Axe of Deep Woods + Skullflame Shield också?

Har ingen bild men här kommer lite info iaf :

Namn : Glaifon (tror ni har sätt mig på wolfguards *bleep* noob film)

Server : Genjuros [EU]

LeveL : 60

Class : Warrior

Guild : (ingen)

playtime : 24 dagar (just nu)

Gear : Valor (halva) och bracers of heroism.

Guld : runt 150

Epics : 3 (Lifestone, Axe of Deep Woods och Skullflame shield)

Ifall ni inte sätt på mig bli gankad av noob gillet <Wolfguard> kan ni ju ta en titt på www.youtube.com (sök på glaifon eller wolfguard). Då skrattar ni antingen åt vilka noobs dom faktsitkt är eller så skrattar ni åt filmen (jag vet bara 5st som skrattar åt MIG och det är dom).

Detta kanske räknas som reklam men jag är inte säker så jag skriver det :)

↗ till inlägget

Du har ju en rogue på lv 52 :S? Varför inte börja på den :)?

vettefan ^_^
↗ till inlägget

Tackar tackar om du någonsin börjar på servern khadgar adda mig så ser jag till att du kan komma in i guilden: The Flame Keeper ;D det är gratis tabard för alla som "proof himselph for the flame" ;D (det gör du genom att vara trevlig, hjälpa andra i low lv instance mm)

24 Aug 2006
↗ till inlägget

nice warlock! jag tror jag har sett dig! utanför gadgatztan (fel stavat) och jag sa typ nice helm till dig.. :D :P

nästan säker på att de var du! ;) jag spelar också på khadgar

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in