någon annan som fortfarande inte kommer in på WoW?
Kommer Inte In!
Du får ta det lungt. Vänta ett tag. Alla har drabbats.
Glöm de ja sa....kom precis in igen :)
ingen kommer in! :) serverna är inte uppe ännu! och dem vet ännu inte när dem kommer upp igen..
Från blizzards kontor
*och nu när jag dubbel klickar hära så kommer serverna upp* klick*klick* va! server kom inte upp! *trycker på röd knapp och rummet börjar blinka* alla börjar jobba som tokar.. :)
mmm trodde ja kom in :/
okej, glöm det :D
Men åå vill kunna komma in på WoW snabba på litte i Blizzards kontor
Hatar blizzard vaf kan dom aldrig hålla tiderna? Skiter i Rogues talents och kör bara pve så det e bara vänta i onödan :(
ja blir less på allt väntande
vad f*n nu är dom en och halv timma sena :angry:
shit asså vad segt! jag kom hem från skolan 12.47 och hoppades på att kunna spela lite wow fast då stod det till 4.. jag väntade... WTF
detsamma med mig kom hem 12.30 patchade och sen väntade till 16.00 och då tiden gick och kl blev 17.00 ingeting och nu förf*n kl 18.35 så... inget :evil:
Spela Oblivion när servrarna är nere. :P
och om man inte har Oblivion?
Argh samma här. Fyra timmar och det är fortfarande dött. Och ingen ny ETA heller. Hoppas dom kommer igång snart, vill testa mina nya taletns och nya pvp.
Och mummintrollet får man fråga varför du inte kör pvp? Är ju typ det absolut roligaste i hela spelet.
Värt det >:) <3 Nya Rogue talents!
Men jag då vakna kl8:00 och såg tv till kl9:00 och sen skulle jag kö wow så står de att serverna är nere från 2:00-16:00 då har jag vart ute till kl15:00 och vänta en timme men dom funka inte då heller för f*n... Men tur att man sliper skolan en vecka till :D
VA?? 22:00 DVS 02:00AM-22:00PM jag börjar tröttna på det här :unsure:
Nu är mitt tålamod slut! Vad är det man betalar för igentligen? Lögner?
Jag kan förstå att dem måste ha tid på sig för att årdna grupper för BG'N men det är cirka 3,halvtimma försenad!