💬
Logga in
Fuska.se

Kommer Inte In!

46 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #21

Woaaaahahahahaha jag kan spela nu!!!!

Nivå 4 · Lärling

jag slår vad om att det är fel på realm crossing PvP... jag kollade på "www.worldofwarcraft.com" och märkte att mab INTE kan köra mot villka realms som hellst... dom är i typ factions det finns 10 st och alla servrarna (inclusive dom 2 nya) finns med i någon va dom 10 jag hav bara kolla 2 st (nämligen dom jag har någulunda hög lv char) khadgar är på 6 (är jag ganska säker på...) och frostmane är på 9... jag blev lite besviken för att jag hadde håppats på att äga mina Horde kompisar i frostmane....

Mm, det finns typ en grupp med 10 servrar.

T.ex.

Grupp1

Stormreaver

Ahn Qiraj

Venture Company

BurningBlade

BurningLegion

Haomurash

Jaedenar

Boulderfish

Vek'Nilash'

Twillight Hammer

Det är bara ett exempel så den här gruppen kan bara spela mot varandra. Sen finns det mer grupper med mer servrar. Men jag gav det här bara som ett exempel. Blizzard bestämde tillåmed vilken ens server kommer ha möjligthet och möta.

Nivå 2 · Novis

lol kommer in tänker WOHO och sen kollar man på sin server "Aerie peak is full"

"Position in queue : 1500"

Så lack man blir alltså :lol:

Nivå 7 · Fuskare

Kan fortfarande inte komma in, tycker nästan synd om blizz, fatta hur många mail dom kommer ha att gå igenom.

Nivå 4 · Lärling

jag tycker synd om dom för att dom har snart försökt få igång patchen i 20 timmar.. dom började 02:00 och nu är klockan 20:00

Nivå 7 · Fuskare

Dom har löst ett av två problem. Snart kommer nog servarna upp ska ni se :)

Nivå 5 · Fuskare

segt! <_<

Nivå 2 · Novis

jippi funkar ju nu men alla servrar e fulla :(

Nivå 4 · Lärling

stackarna.... en vi kände jobbade på blizzard i 2månaderna men blev avskedad.. vet inte varför men han är datatekniker nu... i nya zeland XD

vafan nu e klockan 20,15 jag kommer in men det står att man inte kan göra gubbar men jaja jag tycker synd om dom

Nivå 2 · Novis

Men stackarna dom får igång vissa servrar och så funkar inte dom andra och då blir ju klart allt fullt på 2 min och resten blir as förbannade att dom måste vänta i 27 min för att komma som jag e tvungen men jag ska stå ut även fast jag haft en jobbig dag håller ni inte med mig???

Nivå 0 · Nykomling

blir så less på att alltid vänta på onsdagar hela tiden och dom brukar nästan aldrig vara så här sega på att fixa....har bara en lvl 30 rogue så jag bryr mig inte så mkt om rogue talents...när jag har min main.........

väldigt stolt :P

såg just att du spelar på Masrigoz Shacti :D har en lvl 20 hunter där :P

Mazrigos*

Nivå 3 · Lärling

Kommer inte in?

Nivå 7 · Fuskare

Okej, kanske vi möts när jag lirar på alts. Har typ gett upp roguen, min guild är död och att komma in i en ny är omöjligt med rogue, alla guilds är överfulla av dem.

Nivå 2 · Novis

Jag väntar på att komma in i wildhammer eller hur man stavar men vilka fler tar den???

Nivå 4 · Lärling

GOOOOOOODAAAA NYHETER ALLLA!!! några servrar är uppe nu men tuvär är det så få att nästan alla hav 2000 i kö stackars blizzard dom måste få upp alla så fort som möjligt annars kommer dom inte ha så kul på en presskonferance och förklara sig...

Nivå 4 · Lärling

Blizzard har precis vunnit snabbhets tävlingen! Dom vann en jävligt seg server med extra anti-turbo och en kass hårdisk med 1000000 virus i och ett moderkort som man har spilt cola på.

Seriöst... Va f*n håller dom på med där borta?? Kan dom inte sina saker bättre än att man får vänta nästan mer än ett dygn!

Nivå 4 · Lärling

du tat lungt dom har gjort en ny BG bana world cross PvP improved rouge tallents och 1000 bug fixed så klaga inte fast lite mer dåliga nyheter:

man måste vänta 30 min - 1timme för att komma in jag behöver vänta 40 min står det men får 30 sec stog det 10 minuter så good luck att komma in på en server

Uppdaterat: är 1000 att komma in på frostmane (en av servrarna uppe) och det har sjunkit till ca 25 minuter jag håppas på 15 minuters väntan

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

jag har kö nummer 40:D på wildhammer så kom in på den och spela med mig ska heata kalipos och ska va tauren shaman

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in