💬
Logga in
Fuska.se

Mobbas Ni I Skolan?

109 svar · startad

↗ till inlägget

Tsss....

ingen mobbar mig jag ser enkel ut men dem har sett mig bråka om jag blir arg så sticker dem 90 km bort nästan jag går i 4:an snart 5:an och dem i 7 är rädd för mig om jag blir arg jag mobbar ingen men om dem retar mig så mobbar jag dem hela dagen tills dem säger förlåt 3 grr.

Det där tror jag inte ett dugg på, hoppas att ingen annan gör det heller. <_<

Har aldrig blivit mobbad, och har aldrig mobbat heller...

Blir inte mobbad.

Men ibland försvarar jag dom som e lite mobbade. :medieval:

nee jag ser för läskig ut och jag dissar dom om dom börjar bråka -.-'

men blev nerslagen en gång i sexan av 9 pers :S

Senast ändrad:

15 Aug 2006

jag är mobbad.

Jag mobbar mobbare u know

Ingen mobbar mig jag har för mycket muskler ingen vågar :D

Inte för mycket muskler men jag gör omkring 90-100 i bänkpress

16 Aug 2006

du är fortfarande bara en mobbare. oavsett vilka du mobbar.

17 Aug 2006

Jag blir inte mobbad och har inte mobbat,men retar mina kompisar gör jag då o då som tex när vi körde fotboll och en av mina kompisar skjöt i ribba studsade på mållinjen och ut då brukar jag säga sopa elr nåt och dom bara flinar.

18 Aug 2006
↗ till inlägget

Jag blir inte mobbad och har inte mobbat,men retar mina kompisar gör jag då o då som tex när vi körde fotboll och en av mina kompisar skjöt i ribba studsade på mållinjen och ut då brukar jag säga sopa elr nåt och dom bara flinar.

verkligen :huh:

Det händer ju att jag och mina kompisar kallar varandra n00b, o.s.v. på skoj, det kallar iallafall jag inte mobbing.

19 Aug 2006

nej, och hoppas att jag inte kommer bli det heller :)

nej, men blir trakkaserad lite då och då av ett litet snobb-äckel i klassen under mig. Jag ska spöa upp han när skolan börjar, om jag misslyckas har jag ungefär 10 personer som står redo för att slå ner han. Han är hatad av typ alla förutom hans så kallade "kompisar" som är minst lika störda.

20 Aug 2006

nej mobbad blir inte ja iaf synd om dom som blir det -_-

23 Aug 2006

Mobbas inte men "gnabbas" gör man ju med varandra ;).

Det finns en tjej i vår klass som e s**t tjock och som typ mobbas.

Men hon mobbar typ alla andra också. Hon tror att hon ska bli populär då.

Jag tycker att mobbningen borde ta mer på allvar! Finns några lärare som struntar i om dens elev blir mobbad!

24 Aug 2006

Nein, har aldrig blivit mobbad och tänker aldrig bli det heller. Fy för mobbare!

Karamellkungen

Jag röstade på alternativet Nej då jag inte är mobbad, mobbning är när man ständigt blir nedtryckt av en grupp och det blir inte jag. Men tyvärr så är det så att på min skola ska alla vara så himla roliga att dem säger dåliga saker om andra för att vara det, detta inkluderar då givetvis mig också i bland. Och killarna i min klass är lite dumma, i bland kan dem bara gå fram till en och slå till en.

26 Aug 2006
↗ till inlägget

Jag tycker att mobbningen borde ta mer på allvar! Finns några lärare som struntar i om dens elev blir mobbad!

Mmm precis vissa lärare tar inte tag i själva situationen och låter det fortsätta, då kanske eleven blir ännu mer ledsen och kanske går det så långt att han/hon gör självmord. Det var typ en 13 årig kille som gjorde det kommer inte ihåg vad han hette.

jag mobbas inte...

Trådstartare #60
↗ till inlägget

Den stackarn, han hade det dåligt... :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in