Tvinga han att äta av sig själv tills han dör! :angry:
Saddam Hussein
Ingen skulle kunna förlåta honom. Om han ska få livstid så ska det vara så att han får kattman utan vatten!
men då svälter han ihjäl och då lider han kanske bara i en vecka
Dock så kan man inte bara ge någon fängelse eller andra straff hur som helst, utan rättegång. Tortering vinner ingen människa på heller. Det hjälper ju inte alla dom människorna som har drabbats på olika sätt av honom. Men han är en sjuk diktator som absolut aldrig borde få komma ut i frihet igen, kanske inte heller leva längre, med tanke på vad han har åstakommit.
Men han måste känna smärtan hur det är och vara fånge och sedan göra en sermoni och döda.
det viktigaste är väl för honom att göra så han förstår att han har gjort ett folkmord inte en befrielse
Mmm, och 50års fängelse för han är inte ens mycke. Snarare 110 år!
Jadu, livstids fängelse (tills man dör) kostar mycket för staten. Dödsstraff anser jag vara rätt för Saddam, Finns folk som fått det för BETYDLIGT mindre saker! Så varför inte ge Saddam det? Han har gett så många personer så mycket lidande så, varför inte dödsstraff?
Han har gett folk lidande i en vecka sen så öppnar han sermoni och dödar kanske mannen framför kvinnans ögon.
Och det är därför jag vill att han ska få ruttet fängelse. Han ska få vatten med klår och gammla bönor.
Äh sätt Saddam i Stilla Havet så får han simma iland om han orkar.
[EDIT] Glömde ett fint a.
med bevakning och sen avrättar dom han om han klarar det
↗ till inläggetJag tror inte han är så simkunnig...med bevakning och sen avrättar dom han om han klarar det
w0t ? vart får ni allt ifrån ? :P
det donken skrev i allra första början låter vettigast. men jag tyker man ska skära av honom `` bananen`` och elekriska stolen! då känner sej iallafall dom flesta tryggare, en mördare mindre! en mördare ska själv dö, då blir det rättvist
Eller så ska han få hoppa in i en stor akvarium i en zoo. Det ska finnas Pirajor och Hajar. Och brännmaneter.
det radikalaste borde det va men det kommer inte hända
Han kommer troligast avrättas , och jag hoppas faktist att han kommer dö eftersom att det han har gjort är helt oacceptabelt.
Ja vem vet vad som händer..??
Kan inte United States Of America avsluta rättegången snart så man får se vad som händer..??
Vilken kanal kommer det gå på ?
↗ till inläggetJaa Du fråga inte mej.Vilken kanal kommer det gå på ?
Eurosport..??