När jag var på mount Mortar hitta jag dragons scale. Vad ska man göra med den?
Pokémon Guld
Sätt den på en Seadra och trada med en polare så att den blir en Kingdra :).
eller varför inte dragonair? :student:
varför skulle man göra det?
dragonair är juh en drake, som utvecklar till dragonite, eller dragon scale kanske inte behövs för att dragonair ska utvecklas?
nej det gör det inte. hur ska dragoniar utvecklas till dragonite i R/B/Y i så fall?
↗ till inläggetDragonair utvecklas till dragonite på lvl 55.dragonair är juh en drake, som utvecklar till dragonite, eller dragon scale kanske inte behövs för att dragonair ska utvecklas?
↗ till inläggetJadu det kan man allt säga??!nej det gör det inte. hur ska dragoniar utvecklas till dragonite i R/B/Y i så fall?
Vad menar du med "Jadu det kan man allt säga??!" ?! :huh:
han menade väl "Jadu det kan man allt undra??!".
↗ till inläggetVad menar du!!?Vad menar du med "Jadu det kan man allt säga??!" ?! :huh:
↗ till inläggettips: Läs så förstår du.Vad menar du med "Jadu det kan man allt säga??!" ?! :huh:
Vad kan man prata mer om i denna tråd??
det finns väl mer pkmn än sedra som kan utvecklas med dragon scale?
↗ till inläggetFaktiskt inte :blink:det finns väl mer pkmn än sedra som kan utvecklas med dragon scale?
↗ till inläggetJo kan man inte utveckla schyter mot den röda saken??det finns väl mer pkmn än sedra som kan utvecklas med dragon scale?
↗ till inläggetNä då måste man använa metal coat".det finns väl mer pkmn än sedra som kan utvecklas med dragon scale?
↗ till inlägget"röda saken"? Scizor heter den.Jo kan man inte utveckla schyter mot den röda saken??
Edit: jag är säker på att det finns fler som kan utvecklas med dragon scale. kommer inte ihåg vilken/vilka.
↗ till inläggetHmm för en gångs skull så har du fel!Jo kan man inte utveckla schyter mot den röda saken??
kanske. men jag tror iaf att det finns en mer.