Jag tyckte den var snygg...
Bästa Avatars/banners/bild Till Gimp
:wub:
Inga Brusher, chip texten blev ful men jag måste ju visa att jag gjort den :( :)
↗ till inlägget:wub:
Inga Brusher, chip texten blev ful men jag måste ju visa att jag gjort den :( :)
det är ju ett väldigt bra första försök.
↗ till inläggetJag testade lite nya effekter som jag hittade i gimp. (Det är inte meningen att denna ska vara såvärst snygg)
Jag förmodar att du menar gubben och vad var det för effekt
:rambo:
olala i luv it , byt font och render och skicka psd filen till mig om det går :D
8/10
↗ till inläggetSkitsnygg!chip: du borde färglagt bakgrunden annars rätt bra
dio :gitarr:
De e Gimp, går xcf? det är samma som psd men till Gimp.psd, tror int man kan spara i det men prövar. Jopp psd funka att spara i, men du får ändra text och render själv ;)
Hur ska jag skicka den till dig?
EDIT
Såg inte att det här var GIMP tråden.
↗ till inlägget:blink: Jobbig att titta påchip: du borde färglagt bakgrunden annars rätt bra
dio :gitarr:
Min första
1-10?
slayer X: det får väll bli en 1 eller nått sånt. tyvärr väldigt hemsk och jag kan inte urskilja nått alls.
BuckeN: Mycket bra för att vara nybörjare, kanske skulle försöka att ha samma färg på rendern och bakgrunden så att halo-gubben smälter in.
Ty :), men jag slängde ihop den ganska fort, ska försöka göra en finare sen....
men nu ser jag Helt plötsligt att detta är tråden för GIMP :unsure: ojdå jag som använder photoshop...
här är min gimp bild...
den var ju... störig.
min ava 1-10