💬
Logga in
Fuska.se

Kärlek & Samlag

602 svar · startad

↗ till inlägget

Jag har ett tips till folk som har tjejer som inte riktigt vågar prata med sina flickvänner, ta till dig mod o gå upp till dom på skolan. Då kan du ju inte direkt bara banga ur o gå, de skulle ju va lite fel  ;) . Och BAZAM så börjar ni prata, ungefär vad jag gjorde.

Inte våga prata med flickvännerna? :huh: Är man verkligen ett par då? Det lät sjukt konstigt. Om man blir ihop är det pågrund av att man gillar den personen. Då måste man själv våga kunna prata och röra omkring kärleksbiten i hjärnan.

Då behövs inge råd härifrån, då behövs Psykologen nedanför gatan.

Orka vara blyg :S? Gå fram bara och snacka så kommer hon gilla dig mer!

31 Aug 2006

I min skola finns det en tjej, hon e lite tjock,

fast så sööt ändå!! :wub: :wub:

↗ till inlägget

Orka vara blyg :S? Gå fram bara och snacka så kommer hon gilla dig mer!

Ge dem inte falska förhoppningar.

Det blir ju bara dåligare när man är blyg.

1 Sep 2006
↗ till inlägget

fast så sööt ändå!! :wub:  :wub:

Precis det är inte utsidan som räknas :)

Fast vissa e både kurviga och elaka....

↗ till inlägget

12-13 år är man vanligtvis blyg av sig. Vem är inte det? Man utvecklas.

↗ till inlägget

fast så sööt ändå!! :wub:  :wub:

Men inte hon!! Hon e rätt blyg faktiskt... :wub:

Och faktiskt tycker jag det är söt med lite hull.....

Senast ändrad:

I somras gjorde jag slut med den, i efterhand sagt, bästa flickorna av dem alla. ><, nu har hon, enligt sin egna styrka, fortfarande känslor för mig och jag har likadana om något mindre för henne. Däremot , har hon gått över till en annan lite äldre killen (som det ser ut och sägs), och jag kanske har börjat tycka om en tjej som jag inte vill tycka om mer och mer.

Just nu gör det mig väldigt galen så jag sover 3-4 timmar efter skolan varje dag och har spelat ut Mega Man 1,2,3 på en vecka. Dessutom äter jag fruktansvärt mycket leverpastej, och dricker horribla mängder kaffe. Vart är jag påväg, om inte mot evig sömn. Ibland står jag inte ut!

Låter som ett allvarligt problem, käre bror. http://www.fuska.se/forum/style_images/1/folder_post_icons/icon3.gif

↗ till inlägget

Jag ger bara tips :medieval:

Haha jag e 12 e och e fett blyg :huh:

2 Sep 2006
↗ till inlägget

I somras gjorde jag slut med den, i efterhand sagt, bästa flickorna av dem alla. ><, nu har hon, enligt sin egna styrka, fortfarande känslor för mig och jag har likadana om något mindre för henne. Däremot , har hon gått över till en annan lite äldre killen (som det ser ut och sägs), och jag kanske har börjat tycka om en tjej som jag inte vill tycka om mer och mer.

Just nu gör det mig väldigt galen så jag sover 3-4 timmar efter skolan varje dag och har spelat ut Mega Man 1,2,3 på en vecka. Dessutom äter jag fruktansvärt mycket leverpastej, och dricker horribla mängder kaffe. Vart är jag påväg, om inte mot evig sömn. Ibland står jag inte ut!

Vilket Dilemma Slasktratt! :o

En 7-dagars guide till dig här...

*Anmäl Gevalia för att få ersättning pågrund av beroende på minderåring.

*Gå och hämta pengarna på banken.

*Ät en banan

*Käka en leverpastej macka.

*Stämm Scans leverpastej för att du funnit ett ben i pastejen, och få ännu mer pengar.

*Gå och hämta pengarna på banken.

*Köp en bukett till tjejen du är kär i.

*Bjud henne på dyr mat.

*Erbjud en Hitman 15% av dina pengar från Scans och Gevalia, för att döda hennes nya kille.

*Sörg med henne, klappa henne få henne!

Nämen seriöst, f*n vad jobbigt det låter :(

guggo er ensamen hest :(

3 Sep 2006
↗ till inlägget

guggo er ensamen hest :(

Det stämmer på mej med, men det går på rätt håll :).

Fick en kram av den jag gillar i Fredas :).

Och hur fasen gör man den där röda hjärtan smilisen..??

Vet inte hur man gör den :(

Senast ändrad:

Skriv : wub : fast ta bort mellanrummen

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Ja och det är det. ><

Jag vet lixom inte alls vad jag ska göra... "Ta en dag i taget" har jag levt efter i snart 1,5 år och det börjar kännas som om någonting snarare måste göras.

Jag vill inte bli kär i en flicka, vill sluta vara kär i en annan, och har betraktare på mig. Men jag vet att jag ändå kommer ångra mig med varje beslut.

Fast att inte ta något beslut alls är oxå att ta ett beslut, det absolut sämsta. =(

f*n va jobbigt... :(

↗ till inlägget

Gå i kloster?

Nej men jadu. Inget jag kan besvara på. Varför inte njuta av dina polare för tillfället istället? Skit i flickorna. :) Eller ja. Iaf kärlekarna. Tjejer kan ju också va polare för den delen.

Det känns som om det är precis det jag försöker göra. Jag hänger med mina polare extra mkt faktiskt (och ja det är både tjejer och killar.. :P), men jag ser mina problemflickor varje dag. Och det kan jag inte undgå.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in