Jag har en "tjej" :) . Vi har vart ihop i ungefär 3 månader, vi har inte gjort så mycket men när skolan börjar blir det nog lite mer. Är extremt kär i henne, o hon gillar mig asmycket. Det säger hon iallafall och jag hoppas hon gör det också.
Kärlek & Samlag
↗ till inläggetJag har en "tjej" :) . Vi har vart ihop i ungefär 3 månader, vi har inte gjort så mycket men när skolan börjar blir det nog lite mer. Är extremt kär i henne, o hon gillar mig asmycket. Det säger hon iallafall och jag hoppas hon gör det också.
Det borde hon väl göra, om hon säger det.
↗ till inläggetja! vad mart du är svär så mycket du kan då blir alla kära i dig!du ska aldrig ta dig "mod" att säga att du älskar någon, det är typ dumt i huvu att göra, då sabbar du dina chanser någonsin på den bruden, utan smöra dig fram som s*tan, typ säga att deras grejer som dom gör i skolan är snygga, och att dom har shyssta kläder, du vill inte att dom ska tro att du är bög/femenim så därför andvänder du lite "killaktiga" ord när du ger komplimanger, typ "f*n, shysst tröja du har på dig", eller "är din tröja ny? för det var skit snygg", och sen så sakta men säkert så ska det bli bätre, typ klassresor är nog där det riktiga genombrotet inträffar, iallafall när man är yngre och inte träffas på kvällarna på stan och sånt, sånt är jag iförsig bätre på att ge raggnings tips på
↗ till inläggetdu ska aldrig ta dig "mod" att säga att du älskar någon, det är typ dumt i huvu att göra, då sabbar du dina chanser någonsin på den bruden, utan smöra dig fram som s*tan, typ säga att deras grejer som dom gör i skolan är snygga, och att dom har shyssta kläder, du vill inte att dom ska tro att du är bög/femenim så därför andvänder du lite "killaktiga" ord när du ger komplimanger, typ "f*n, shysst tröja du har på dig", eller "är din tröja ny? för det var skit snygg", och sen så sakta men säkert så ska det bli bätre, typ klassresor är nog där det riktiga genombrotet inträffar, iallafall när man är yngre och inte träffas på kvällarna på stan och sånt, sånt är jag iförsig bätre på att ge raggnings tips på
Svära får man göra. :) Beror på om flickan gillar det eller ej.
Ojojoj det är verkligen på klassresorna det inträffar det har hänt många många många gånger i min klass iaf, dock inte för mig jag brukar hålla mig undan för sånt jag säger inte att jag inte gillar tejer bara att jag inte är nån "storraggare". Men jag lovar om det är någon i din klass du är kär i då ska då slå till på klassresorna ;) :P :)
Smajla för f*n. Finns inget bättre sätt o visa att man gillar någon än att le mkt till dom. Smajla lite fint, ge komplimanger o bara va sig själv.
↗ till inläggetDet kommer unge man, det kommer..
Jo, jag antar det. Just nu är det bara fuska.se som jag är kär i. ;)
borde inte detta vara i 15+ nu när så många FjärdeKlassare strömmar in!
Nä inte direkt. Kär behöver man knappast vara 15 för o bli ;)
Ja exakt. Håller med Scones......
↗ till inläggetExakt ett bra tillfälle är på klassresor, lite längre utflykter.Ojojoj det är verkligen på klassresorna det inträffar det har hänt många många många gånger i min klass iaf, dock inte för mig jag brukar hålla mig undan för sånt jag säger inte att jag inte gillar tejer bara att jag inte är nån "storraggare". Men jag lovar om det är någon i din klass du är kär i då ska då slå till på klassresorna ;) :P :)
Men jag lyckas aldrig.
just nu håller ja på å småraggar på en grymmt söt tjej B)
Om man ska imponera, ge långa blickar.
Du ska inte sluta utan hon/han skall vara den som slutar kolla.
Ett bra knep som ofta fungerar.
Är med en riktigt lång och fin tjej, hon är så söt :wub:
Flyttar ni tråden till +15forumet så blir jag arg >:(
Ragga när man är 12-14 får man göra när man vill :( Det är normalt också.
Masc: Lägga upp en bild på henne eller ?
medion: Ey snusk pojken. Inga sådana frågor. Diskussion om kärlek och samlag. Inga bilder. :/
Skoja bara :P Men Back on Topic.
har frågat på 2 tjejer nånsin :P och några har frågat på mig, aja..dn första jag frågade va i 4:an o va störtkär i henne :wub: o hon svarade efter typ en timme, ja sen efter nån månad sgjorde hon slut fast än vi gjorde massa saker tillsammans, sen mitt i allt gjorde hon slut o sa att jag inte brydde mig om henne :blink: tog ju henne före mig o alla andra varje dag!
den andra fråga jag på i 6:an, gjorde allt som med förra, men vi började bråka så jag gjorde slut, men sen efter några veckor kom vi på att vi fortfarande hade känslor för varran..så vi blev tillsammans igen,men efter hon flyttade till stockholm och nu är jag kär i en tjej som går i min nya klass, kmr nog vänta på rätt tillfälle hon är RIKTIGT söt o snäll :wub: fast jag vet inte om hon gillar mig,hoppas det. ska försöka ta riktig kontakt med henne i skolan imorrn, hoppas det går bra :D
Jag har ett tips till folk som har tjejer som inte riktigt vågar prata med sina flickvänner, ta till dig mod o gå upp till dom på skolan. Då kan du ju inte direkt bara banga ur o gå, de skulle ju va lite fel ;) . Och BAZAM så börjar ni prata, ungefär vad jag gjorde.