har hört att man kan möta en med pikachu och när man vinner han får man sharizard (eld draken)
var finns han (min tanke är att det kan vara ash men är inte säker)
Så var kan jag hittar gym ledaren/ash
har hört att man kan möta en med pikachu och när man vinner han får man sharizard (eld draken)
↗ till inläggetFörstår precis inte så mycket av vad du menar!har hört att man kan möta en med pikachu och när man vinner han får man sharizard (eld draken)
↗ till inläggetdet där är fel med 95% säkerhet.har hört att man kan möta en med pikachu och när man vinner han får man sharizard (eld draken)
↗ till inläggethar hört att man kan möta en med pikachu och när man vinner han får man sharizard (eld draken)
Med 100% säkerhet.På serebii står det att man inte kan få den.
säkert för jag har sett på hans game boy!!!
↗ till inläggetDet är bara lögn!säkert för jag har sett på hans game boy!!!
man kan möta ash i nån grotta på guld/silver men vet inte om det går på crystal
↗ till inläggetJo, det går det.man kan möta ash i nån grotta på guld/silver men vet inte om det går på crystal
↗ till inläggetPå crystal kan du möta han ash!man kan möta ash i nån grotta på guld/silver men vet inte om det går på crystal
Gå till silver cave tror att det hette så sen följer du bara grott vägen sen ser du han längst in i grottan!
Ps.ha bra pokemon han är bra!
grottan heter MT. Silver och du kan möta ash/red på G/S/C men han är ingen gymledare och man kan inte få "sharizard" men han har den.
Han har Pikachu, Charizard, Blastoise, Venusaur, Espeon och Pidgeot. ;)
↗ till inläggetHan har Pikachu, Charizard, Blastoise, Venusaur, Espeon och Pidgeot. ;)
Inte pidgeot,den raderade han effter indigo platån,snorlax är det.
Hans Pikachu är på nivå 80 och hans andra pokémon är på nivå 75 ungefär. :rolleyes:
Den är väll på 81.
Bara för att den är dålig dom andra är ju på lvl 75 för att dom är bättre.
Men han är rätt enkel eftersom han har ingen bra teknik.
Undrar varför han är på ett sånt konstigt ställe och varför han inte säger nånting när man möter honom?
↗ till inläggetHan är på det sista stället man kan vara på i spelet, typ som final place.Undrar varför han är på ett sånt konstigt ställe och varför han inte säger nånting när man möter honom?
Och man är ju han i blå/röd/gul. Därför säger jan inget eller,så är det att den man är och ash vill ju bli världsmästare.
Det är ju ändå konstigt att han inte kunde få fram ett ord åtminstone som you can´t defeat me eller nåt. :meddum:
jo men det är det som är grejen. det höjer mystiken och så känns det onördig med ord för den fighten.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in