↗ till inläggetJaha my bad.Om mantine vs tauros.
Crystal
Ville bar tillägga, Alakazam har högre Spcl. Attack än Spcl. Defense. *skrattande ton* :P
↗ till inläggetSpelar det nån roll eller!Ville bar tillägga, Alakazam har högre Spcl. Attack än Spcl. Defense. *skrattande ton* :P
↗ till inläggetNej, om du noterar det så skrev jag det i en "skratande ton".Ville bar tillägga, Alakazam har högre Spcl. Attack än Spcl. Defense. *skrattande ton* :P
Men återgå till ämnet.
↗ till inläggetMen vi pratar ju om ämnet ;)Ville bar tillägga, Alakazam har högre Spcl. Attack än Spcl. Defense. *skrattande ton* :P
↗ till inläggetCg: och detta :bah: har med ämnet att göra?Ville bar tillägga, Alakazam har högre Spcl. Attack än Spcl. Defense. *skrattande ton* :P
[Edit]
Kan vi skippa spammet!?
SurMonkey ingen verkar ha bättre än dej!
Jag har inget att skryta om just nu för att jag har endast dessa!
Totodile lvl 5.
Jag har:
Dodrio 100
Lanturn 100
Uarsing 100
Ho-oh 100
Lugia 100
Mewtwo 100
Typlotion 100
Gyrados 100
Machamp 100
Alakazam 100
Snorlax 100
Ej fusk eller rare candy kloning.
↗ till inläggetMånga ljuger om att dom har alla på lvl 100.Jag har:
Dodrio 100
Lanturn 100
Uarsing 100
Ho-oh 100
Lugia 100
Mewtwo 100
Typlotion 100
Gyrados 100
Machamp 100
Alakazam 100
Snorlax 100
Ej fusk eller rare candy kloning.
Jag tror ej inte.
Eller kanske det var ju inga bra enns.
tro inte på det då,huuvudsaken är att de har de och inte att du tror på att man har de.
Och skriv inte "du har de ju inte".
Jag skulle tippa att ganska många ljuger om vilka dom har och vilken lvl dom är i <_<
↗ till inläggetMen ffs!Jag skulle tippa att ganska många ljuger om vilka dom har och vilken lvl dom är i <_<
Kan vi skippa allt spamm??
Javisst alla ljuger om sina lvl jag gör det alla mina pokemon är på lvl 2-90 big deal!!
257 pokemon lvl 100 :)
Fuskat på något sätt?Klonat samma 257 ggr?Kan du 20 gånger 14?Du kan inte ha så många i datan eller partyt.
Sur mokey,du har ett dåligt party:
Mew lvl 100
Mewtwo lvl 100
Ho-Oh lvl 100
Zapdos lvl 100
Articunu lvl 100
Blissey lvl 100
En rock/electronic och en dark färlorar du mot.
Jag har Lugia-70lvl och
pikachu-60lvl det är mina bästa
↗ till inläggetMen lol!Fuskat på något sätt?Klonat samma 257 ggr?Kan du 20 gånger 14?Du kan inte ha så många i datan eller partyt.
Sur mokey,du har ett dåligt party:
Mew lvl 100
Mewtwo lvl 100
Ho-Oh lvl 100
Zapdos lvl 100
Articunu lvl 100
Blissey lvl 100
En rock/electronic och en dark färlorar du mot.
Tänk om Mew och mewtwo har nån vatten attack da.
Och Blizzey earthquake tror du att SurMonkey är n00b i pokemon eller??
Han har väll så kallat tänktpå attacker m.m.
Vem bryr sig om attacker,bissleys def är så dålig att han åker direckt.
Ingen av attackerna du sa har stab :D .
↗ till inläggetJo, det är sant, men använder man t.ex. Crunch på Blissey så är det 99% chans att den överlever med (mycket) god marginal. Eftersom Crunch är en attack där attackerarens Spcl. Atck och Försvararens Spcl. Def räknar skadan. Men en Blissey med Earthquake är ingen bra idé eftersom Blissey Attack är ett av de dåligaste.Vem bryr sig om attacker,bissleys def är så dålig att han åker direckt.
Ingen av attackerna du sa har stab :D .
vad menar du men attackerar med spcl attack?
↗ till inläggetTänk så här: Magneton utför tekniken Thunder, eftersom Magneton´s värde Spcl. Atck är hög så gör det mycket skada, mer än om t.ex. Rhydon använt samma teknik. Men om man använder samma exempel men med attacken Double-Edge så hade Rhydon gjort mer skada än Magneton eftersom Double-Edge är en teknik, till skillnad från Thunder där Spcl. Atck är oviktig men Atck är viktig. Och eftersom Rhydon ligger några steg efter Tyrintar och Drgonite så har "ganska" mycket Attack.vad menar du men attackerar med spcl attack?