läste någonstans att om huvudet blir avhugget så kan man fortfarande tänka i typ 30 sec. :s
Efter Döden...
Det är Nangiala era puckon. :(
↗ till inläggetDet är för att cellerna och närverna fortfarande är vid liv.läste någonstans att om huvudet blir avhugget så kan man fortfarande tänka i typ 30 sec. :s
Usch, vad äckligt :(
en tankenöt...
vad skule det va om man återföddes i någon annans kropp och att alla mäniskor i hela världen har man varit(tiden spelar ingen roll)
man komer att begravas iaf för det mesta elr kremeras men ärligt talat så är det klart att själen renas å sen återföds i en ny korpp var skulle annars alla ivrade själar ta vägen
Jag tror att inget händer, man kan inte tänka. Inte tänka på att man bara ligger där, livlös utan färger. Allting bara försvinner!
↗ till inläggetjo förstås men jag tror att man återföds när man har dött.Jag tror att man har en bestämd livstid som man lever ut av ålderdom men om man dör 30 år innan man skulle ha dött så får man tillbringa sina 30 år som var kvar i himmelen.Men om man lever sina år ut så tror jag att man återföds direkt.
Jobbigt och gå om skolan igen xD
↗ till inläggetmen alltså hur är inget? vitt ? det är ju oxo en färg :huh:
Det där är en bra fråga.
Tror den är omöjlig att besvara.
Jag kan ju berätta för er hur det är att vara död när jag dött...... :huh:
Alla tror att h*lvetet är evighetens smärta,varför är h*lvetet dåligt egentligen?Tänk om det är som på Hawaii ungefär...?Om det inte är så,tror jag på återfödsel.
vitt är en färg men inget är inte vitt. Är man död så är man död, och uppfattar alltså inte färger eller annat(vad jag tror). Du upplever nog samma sak om du försöker titta på något med foten. Alltså inget.
Det går inte att kolla från ens fot. :huh:
jag tror man börjar om och får allt man vill ha i nästa liv och om det e så. så har alla ni önskat att ni var så som ni e nu i erat föra liv. :)
↗ till inläggetprecisDet går inte att kolla från ens fot. :huh:
Kan ingen dö här på fuska och sen säga det till oss hur det är att dö ? :P
Jag kan om du vill det... :(
Jag mår ju ändå så j*vla skit dåligt så varför inte?
↗ till inläggetJag kan om du vill det... :(
Jag mår ju ändå så j*vla skit dåligt så varför inte?
för fasen, gör inget dumt nu.
lite läskigt att tänka på vad som händer efter döden... inget? :s
Hmm joo precis... Men orka vänta i ca 60 år till för att få reda på det :o
Finns inga fysiologiska bevis att man någonsin kan återfödas, att det finns en själ eller att någonting iöverhuvudtaget händer efter livet. Allt nonsens som de möjliga religösa läggningar kan ge dig är bara baserade på små sagor från gamla gubbar. Om du tror att gamla senila gubbar kan komma på hur det är efter man har dött. så måste man ju vara en idiot. De glömde säkert bort att de ens hade skrivit något dagen efter. Helt enkelt, dör du så dör du och du finns aldrig igen.