↗ till inläggetDet ser du väl.Jaha,men då kan man väl inte möta han med spike cannon?
Mextwo`i Gul
Man kan göra fusket på flera sätt. Det beror vilken Special stat du har på pokémonen.Listan som jag läste påDet står vilken attack dom har och vilken "sak" dom har (kan vara konstiga saker).
Pokémonen kan inte hålla på saker i Röd/Blå/Gul.Man kan göra fusket på flera sätt. Det beror vilken Special stat du har på pokémonen.Listan som jag läste påDet står vilken attack dom har och vilken "sak" dom har (kan vara konstiga saker).
Nej exakt(inte säker,bara härmar dig :D ).
Om du byter över till Guld, Silver och Kristall så gör dom det.
↗ till inläggetNja men då måste du ge en sak till din pokemon.Om du byter över till Guld, Silver och Kristall så gör dom det.
Ja hade glömt det, intressant att de håller sådant låter ganska konstigt, jag tror jag ska pröva.
↗ till inläggetMen det låter inte konstigt eftersom att man kanske ger en pokemon leftovers då går ju inte den runt med den!Ja hade glömt det, intressant att de håller sådant låter ganska konstigt, jag tror jag ska pröva.
Det har ju leftovers i sej då.
Och prova!
Gå inte of topic.
↗ till inläggetför att få master ball ska man altså ha en pkmn med special stats 1. och man ska fånga en ryhorn. hur får man en pkmn med så låga special stats?Man kan göra fusket på flera sätt. Det beror vilken Special stat du har på pokémonen.Listan som jag läste påDet står vilken attack dom har och vilken "sak" dom har (kan vara konstiga saker).
MB så lätt :bah: ?
nu står det tyvärr still här. "MB"?
Master Ball :gitarr: .
↗ till inläggetAddera special statusen med 256. 256+1=267 Jag hade en jädrans otur min Lapras hade 268, en special status för mycket.Man kan göra fusket på flera sätt. Det beror vilken Special stat du har på pokémonen.Listan som jag läste påDet står vilken attack dom har och vilken "sak" dom har (kan vara konstiga saker).
Jag får väl börja träna min Butterfree några level.
jaha! tack. måste börja spela nu.
ända sättet att möta ditto är innan pkmn lig-grottan, eller?
↗ till inläggetDu kan möta ditto 5 staden.jaha! tack. måste börja spela nu.
ända sättet att möta ditto är innan pkmn lig-grottan, eller?
och vilken är 5:te staden?
Precis den stade där man släpper loss hundarna samt husen , Tin Tower,Burned tower.
Ovanför Goldenrod finns det väl också ditto?
Men det är inte till R/B/Y.
jag menar ditto i R/B/Y.
vilket är tidigaste stället man kan möta den på?