💬
Logga in
Fuska.se

Dom Nya Konsolerna

94 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare

Playstation3 skulle jag vilja ha.

↗ till inlägget

wii skulle inte jag ta.för dom har jordens segast kontrol.fatar noll hur man ska lirra kirgsa spel på den med typ bara 3knappar helt sekt.ska ändå köpa ps3 har redan för hansbokat det.wii förlorar många på att det är en sån konstig kontrol1

Lär dig stava, och lär dig svensk grammatik också för den delen.

eee? vad är det med dig.jag får **stava hur jag f*n vill.and? din *** med två *** så har du huvud till att slicka ****** med.titta vad jag skriver jag skriver at med ett t oj jag får inte stava så.och gå tillbaks till ämnet.och du ska kalla dig störe en mig.men gå tillbaks till ämnet då.jag gillar ps3

↗ till inlägget

eee? vad är det med dig.jag får **stava hur jag f*n vill.and? din *** med två *** så har du huvud till att slicka ****** med.titta vad jag skriver jag skriver at med ett t oj jag får inte stava så.och gå tillbaks till ämnet.och du ska kalla dig störe en mig.men gå tillbaks till ämnet då.jag gillar ps3

hahahahahaa!

ja du får stava hur du vill, men det är alltid bra att stava rätt också.

jag vet inte vad du menar med dina *s (grammtiken jag pratade om tidigare) men men.

förresten *rapporterat..*

26 Sep 2006
Nivå 2 · Novis

lätt wii

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #26

EDIT

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Jag vill ha en Wii men en ps3 vore inte fel, men jag får aldrig råd :D men Wii är lätt über på grund av att jag (kalla mig gärna gammalmodig) tycker att spelkänslan och story är viktigare i spel än vad grafiken är och sedan vill jag gärna ha Nes,SNES och N64 som jag missade.

27 Sep 2006
Nivå 5 · Fuskare

PS3 är ännu en ny förbättrad PS med nån liten finess och super duper mega bra grafik men priset är lite högt.

Wii är ju en helt ny nintendo konsoll som är mycket mer förbättrad än dom andra och med massor av nya finesser och man kan ju ladda ner gamla nintendo spel och har ett bra pris.

Skulle hälst vela ha PS3 men lungt för högt pris.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

PS3!

28 Sep 2006
Nivå 16 · Legendfuskare

helt klart Wii, men i omröstningen står det lika

kolla på Wii.com dom visar massa nya funktioner :)

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

lätt wii

vad är wii <_<
Nivå 5 · Fuskare

Jag vill ha wii för ps3 är för dyrt och xbox 360 förtor modem å går bara sönder

*Förstör

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

lätt wii

vad en Wii är? hmm... svårt att förklara men förmodligen så kan det sägas typ bästa next gen konsoll eller något sådant. Men det är Nintendos nya spel konsoll.

Wii, helt klart!!

Jag menar, bara tanken på Twilight princess gör den köpvärd,

och sen kommer han kunna tanka ner spel också!! :cool:

Hallelujah Moment B)

Nivå 5 · Fuskare

Nintendo ligger alltid steget före i spelengagemanget men PS blir altid populära, men inte denna gång, allt för dyrt pris på PS3.

29 Sep 2006
Nivå 6 · Fuskare

Svår fråga:

Playstation 3 ser lovande ut och man kan nog förvänta sig en hel del bra spel från dem medans Wii erbjuder en annorlunda och vad det ser ut som en kul upplevelse.

Jag tog PS3 eftersom det lutar åt att jag ska köpa den när den kommer.

Nivå 5 · Fuskare

men folket som köpte ds vet inte att man kan nergradera PSP :P

Nivå 16 · Legendfuskare

det är väldigit gämt nu i omröstningen... hoppas att Wii får mest röster!

PS3 och Wii ligger lika, heja Wii! :)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Wii såklart :)

PS3 är dyr -inte köpa

Xbox är för konstig -inte köpa

Wii ? -köpa

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in