Det är därför jag vill att när man registerar sig så ska det stå frågor om vissa regler. Det ska slumpas in nya frågor varje gång man registrerar sig.
§1.13 = Jobbig!
↗ till inläggetJag stör mig otroligt mycket på regel §1.13! Om man t.ex gör en tråd om "Vilket är världens bästa spel?" så blir tråden låst med modens inlägg §1.13. Finns det bara tio spel eller (man kan ha tio alternativ i en omröstning)? Jag tycker att ni moddar borde ta lite lättare på den! Denna forumsdel var ju till lite för klagomål...
Det hade blitt många såna trådar då
↗ till inläggetSelene du är så vis. (:Men ärligt talat vem orkar läsa igenom alla regler på alla olika ställen där man registrerar sig. Forum har nästan alltid samma regler och det är alltid nästan hur mycket som helst att läsa.
Jag läste igenom de :) !!
Japp, ganska jobbigt! <_<
↗ till inläggetJag orkade läsa bland dem som orkade. Dessutom så leder det till tryggare forum om alla läser det.Men ärligt talat vem orkar läsa igenom alla regler på alla olika ställen där man registrerar sig. Forum har nästan alltid samma regler och det är alltid nästan hur mycket som helst att läsa.
Ja hatar också den regen Kabby!!!! ta bort den!!!!!!
Ja skulle gärna vilja ha lite uppklarelse över vad som verkligen gäller, vad som räknas som omröstningar och inte, det verkar vara helt slumpartat om man får sin tråd låst eller inte.
Räknas dessa som omröstningar, och ska i sådana fall låsas:
- Vad tycker du om leverpastej?
- Vilken är din favoritras?
- Vilket är ditt senaste spel?
- Hur mycket kostade ditt Gamecube?
- Är detta en myt eller inte?
- Någon som spelar Diablo?
- Vilket spel ska jag köpa?
- Vilken server spelar ni på?
- Gillar du din dator?
- Vilket är det läskigaste spelet du vet?
- Vilket är bäst CT eller T? (cs)
- Vilket är ditt favoritvapen?
- Vilken är din favoritbana?
- Vilket är bäst, The Sims 1 eller The Sims 2?
?