💬
Logga in
Fuska.se

Dålig Lärare...

16 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

En sak som jag upptäckt är att min svenska - lärare säger fel i nästan varannan mening. Hon liksom byter plats på orden.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Snacka med rektorn och så kanske han/hon kan göra något åt saken? :)

EDIT: Ursäkta att jag skrev något som kanske var olämpligt innan.

Senast ändrad:

28 Sep 2006
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

Jaja, lås tråden då.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Fett för henne.

9 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

ja har en rysk lärare i matte som man inte fattar va hon säger så det är inte lätt i matte :P

10 Oct 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Herregud men henne låt fel säga ffs! Det viktigaste är att läraren klarar av att undervisa i sitt ämne. ;)

11 Oct 2006
Nivå 12 · Mästerfuskare

Tror du en svensklärare som inte kan prata svenska ordentligt kan undervisa i ämnet ?

12 Oct 2006

Vi har en finks svenskalärare, Sirpa heter hon.

Talar med LITEEEE finsk dialekt, men hon undervisar jättebra.

Nivå 5 · Fuskare

Samma sak med min spanska lärare. Det känns som om hon är lite oproffesionell. Hon har inte precis dom bästa undervisningsmetoderna, och hon kan inte språket flytande.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

En sak som jag upptäckt är att min svenska - lärare säger fel i nästan varannan mening. Hon liksom byter plats på orden.

Grattis, du med. :rambo:
Nivå 5 · Fuskare

Vi HADE också en finsk svensklärare. Hon bröt ganska rejält och sade fel en del. Alla mobbade henne.

14 Oct 2006
Nivå 3 · Lärling

Hatar min SO lärare :P

Nivå 5 · Fuskare

På Matten har vi 2 lärare (män) som båda är lite dåliga på svenska..Den ena säger hela tiden "Forstor do"? och den andra säger "Va saddi"? :P

15 Oct 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen
↗ till inlägget

Tror du en svensklärare som inte kan prata svenska ordentligt kan undervisa i ämnet ?

Men seriöst, tror du en sådan person blir anställd som svensklärare? Man måste gå utbildning och åka ut till skolor och prova på att undervisa.
Nivå 6 · Fuskare
Dolphin:Även folk med brister kan bli anställda till ett jobb, och det vore ett under om bara bra lärare fick jobb som just lärare men det är ju en omöjlighet.
↗ till inlägget

Menar du att du också har henne?
16 Oct 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jaja, lås tråden då.

Vilket jag gör med.

Låst.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.