💬
Logga in
Fuska.se

Tomt På Fuska?

52 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Bara jag som tycker att fuska börjar bli tomt? "81 Besökare just varav 6 är medlem på fusk!" wow det är ju riktigt KASST! Själv är jag inte heller så aktiv pga det är så mycket småbarn som skriver om sin ålder, spammar ner forumen och och mobbar folk som har fel (enligt dom..) ska ta ett exempel: runescape123 säger sig vara 15 men har själv sagt han är 13.. riktigt duktig att göra trådar hela tiden (kan ha skärpt sej nu..) det finns fler...

Vet inte riktigt vilket forum det ska vara i men tror det är det här ;)

Nivå 0 · Nykomling

Håller med om att det är tomt här...

Det är mycket tomt.

Nivå 0 · Nykomling

11:53:56 = alla är i skolan...

Kom in på kvällskvisten istället.

Nivå 0 · Nykomling

Just nu 273 besökare varav 46 medlemmar inne på Fuska.se!

15.26, grymt bra.. vänta framåt kvällen. Det är inte alls tomt här.

Nivå 0 · Nykomling

Jag fattar inte varför all är inne på natten. Vid klockan 21 brukar alla komma in, men då spelar jag ju Xbox. >.<

Nivå 0 · Nykomling

Jag har ingen aning om det är tomt... blev medlem för några minuter sen. ;)

Nivå 0 · Nykomling Karamellkungen

Detta är ingen hemsida med överdrivet många besökare så som Hamsterpaj. Men jag tycker bara att sidan blir mysigare då, om ni vill att sidan ska få fler medlemmar, använd extralänken.

Nivå 0 · Nykomling

Men Dolphin jämför inte en stor hemsida som hamsterpaj med en lite mindre som fuska.se. <_<

Jag tycker det inte är så tomt här. Några är alltid inne. :)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Tomt, här. Nej du, det är inte sant det. Du kollar vid fel tid.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

200 pers varav 46 st är medlemar alltså 46 pers på forumet.. det är lite. ser nu att det är få igen inne "64 pers 9 medlemmar" väldigt lite..

10 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

Kl. 07:21 39beökare varav 10 medlemmar.

Det finns alltid en inloggad eftersom jag loggar aldrig ut härifrån.

Och då finns det ju alltid en.

Nivå 0 · Nykomling

Om man är inaktiv i x antal minuter så räknas man inte som inloggad.

Nivå 0 · Nykomling

Jag är alltid inloggad... :)

Efter 18.00 är det ju billigare för dessa som inte har bredband...;) Det kan ju vara en av orsakerna...

jag tycker att forumet är hyffsat aktivt.

Men, om det står uppe på sidan typ; Just nu 304 besökare var av 100 är medlemmar så kollar jag nere på "online-listan" då kan det typ bara vara 10.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Men, om det står uppe på sidan typ; Just nu 304 besökare var av 100 är medlemmar så kollar jag nere på "online-listan" då kan det typ bara vara 10.

Du inbillar dig bara. Just nu står det t ex 24 gäster varav 6 är medlemmar... 0ch 6 medlemmars namn står där under ;)
Nivå 0 · Nykomling

Spelar väl ingen roll om det är tomt eller inte huvudsaken är väl att jag är här?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Du ska få svar på den frågan, man kan ju logga in anonymt så att det inte står där nere som vilka är inloggade ens namn.
Nivå 0 · Nykomling

ja det e ganska tomt här..på vissa forum e man själv och får vänta tills nästa dag lr några timmar tills nån e inne o svarar(vet att man inte kan svara på en gång)men det har typ aldrig vart mer än 10 stycken inne på ett forum o på Xbox forumet e det högst tre stycken

Nivå 0 · Nykomling Karamellkungen

Detta är en spelsida så det är egentligen inte så jättekonstigt att det är så pass lite folk inne. Detta är ingen sida som riktar sig till alla, endast för de som gillar spel. Chattsidor blir ofta stora, spelsidor når aldrig samma nivå.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in