På avsnitt 7, säsong 2 så hittar dom pengarna men jag undrar vad som händer dom nu när de inte kan komma därifrån?
Prison Break
splintercell987: Vad trevligt att du sitter och avslöjar delar ur serien här. :(
↗ till inläggetMm. Jag har också möjligthet att se på Säsong2. Alltså Sverige ligger efter totalt!
MEN SNÄLLA, SKRIV SPOILER FFS.
↗ till inläggetJag säger bara exempel så att personer inte ska tycka att det är töntigt för det har jag faktiskt hört.splintercell987: Vad trevligt att du sitter och avslöjar delar ur serien här. :(
Vad är en spoiler?
en spoiler är när man berättar om ngt som inte visats in public, vissa kanske inte vill ladda ner avsnitten etc. så om du ska avslöja mer av serien som inte visats på trean så skriv spoiler överst , ok ?
↗ till inläggeten spoiler är när man berättar om ngt som inte visats in public, vissa kanske inte vill ladda ner avsnitten etc. så om du ska avslöja mer av serien som inte visats på trean så skriv spoiler överst , ok ?
Jag har faktiskt kanalen Fox och nu så kan jag inte ändra huvudrubriken.
Prison break jag tittar på den :) Smeker
Vad då "smeker"?
D klart att jag tittar på den
har laddat ner hela säsong 2 till datorn, så nu hatar dom mig i familjen för att ja är sån spoiler :P
Hela säsong 2 har inte kommit ut.
↗ till inläggetPå TV nej <_<Hela säsong 2 har inte kommit ut.
Orkar inte titta längre på en hel säsong. Om det varit samma tid så kanske jag skulle titta. Men jag orkar inte längre. Ska kanske ladda ner säsong 2 eller köpa på dvd när det kommer sen så man kan köpa i affär.
↗ till inläggetDom har inte kommit ut i USA så det går inte att ladda ner <_<Hela säsong 2 har inte kommit ut.
Vem kollar inte på Prison Break? :D
Jag tittar, det e bäst!
Det kommer idag(bor i finland) och f*n vad finland e efterblivet! förra avsnittet var när dom gjorde uppror, ni vet(kommer inte ihåg vad det avsnittet hette )
Haha va segt :P Norge ligger före Sverige...
↗ till inläggetoch mitt fel, dom som har kommit ut i USA då, nöjd? <_<Hela säsong 2 har inte kommit ut.
Klart att man kollar på Prison Break,spänningen är olidlig ibland ;)
Jag missade den senaste
Vad hände? :blink: