har du Fifa 07 i så fall har du gjort några framsteg i karriären
själv skrev jag på för AIK har inte kommit någon vart:(
har du Fifa 07 i så fall har du gjort några framsteg i karriären
själv skrev jag på för AIK har inte kommit någon vart:(
ett mycket bra spel..
men vad menar du med framsteg?
det styrelsen vill att man ska göra?Som typ värva en spelare under 25 år o.s.v?
Förstår inte frågan :S
man väljer karriär sen så väljer man ett lag ta barca eller inter dem är väldigt bra lag sen skriver man på kontrakt är man duktig så kommer man få ta över andra bra lag.
ja har tänkt att köpa fifa07 är det bra ?
hur mycket har det förbetras från fifa06?
Jag spelar på Världsklass och är relativt bra bland mina kompisar och har inte så väldigt svårt för att vinna matcher på världsklass. Men jag har märkt att det är väldigt svårt att försvara sig och framförallt VINNA NICKDUELLER PÅ HÖRNOR (både offensivt och defensivt) OCH ATT VARA FÖRST PÅ BOLLEN FÖR ATT NICKA ELLER SLÅ BOLLEN PÅ VOLLEY PÅ ETT OFFENSIVT INLÄGG? någon som har något tips eller något annat tips i största allmänhet av spelet?
Har tänkt skaffa det någon som kan göra en mini recension av det?
↗ till inläggetHar tänkt skaffa det någon som kan göra en mini recension av det?
Kolla bland Fusk & Recensioner
om man spelar online på pc så kan man göra egen gubbe och sen och sen kan han vara med på karriär
jag spelar på amatör eftersom jag är dålig har blivit bättre nu så snart ska jag ändra till något annat.
en 9 av 10 från mig
+Bra grafik bra kariär läge bra med "young acadmy"
-Kan inte ställa in så glen snackar
öööhhhh Assasinscreed..
Om du har de på PS2 så e de ju bara å byta till svenska när man väljer språk när man startar spelat så e hela spelat på svenska å de e Gleen Hysén å nån mer som kommenterar..
dem snackar visst på svenska hela tiden allt är på svenska där men om ni ska köpa det så köp det på data det är bättre där :) ska spela fifa 07 på datan nu shoorå!!
↗ till inläggetJag spelar på Världsklass och är relativt bra bland mina kompisar och har inte så väldigt svårt för att vinna matcher på världsklass. Men jag har märkt att det är väldigt svårt att försvara sig och framförallt VINNA NICKDUELLER PÅ HÖRNOR (både offensivt och defensivt) OCH ATT VARA FÖRST PÅ BOLLEN FÖR ATT NICKA ELLER SLÅ BOLLEN PÅ VOLLEY PÅ ETT OFFENSIVT INLÄGG? någon som har något tips eller något annat tips i största allmänhet av spelet?
bara inte tror på det..
Hur fintar man?
glenn hysen o henrik strömblad e det som snackar :D
hur fintar man kan? jag bara en enda fint
↗ till inläggeten 9 av 10 från mig
+Bra grafik bra kariär läge bra med "young acadmy"
-Kan inte ställa in så glen snackar
kanske du köpte en engelsk version?
för att du sa young acadmy ¨så..
hur man fintar:
rör den högra analoga spaken hur du vill så kan du finta
ett bra tips: När du är i anfall nästan inne i straffområdet då ska du trycka uppåt
släppa springspaken och uppåt igen
Hur man skruvar: I år kan man skruva i varenda läge skott , frisparkar , hörnor , inlägg M.M
Du skruvar så här: du ska sikta först sedan ska du välja hur hårt du ska skotta sedan väljer du med vänster analog spak hur du ska skruva den sido-skruv eller varför inte under-skruv du kan välja hur du ska skruva den du rör bara vänster analog spak ..
Det är ett riktigt grymmt spel i min meninga iafa..
Men frisparkarna är det lite tråkigt att dem inte går å sikta likadant som på 06...
↗ till inläggetÖhh hur svårt är edt på världsklass om man bara spelat det ett tag? Om du inte tror nån skulle klara av VK så varför skulle dom annars gjort det dit smarthuvud...Jag spelar på Världsklass och är relativt bra bland mina kompisar och har inte så väldigt svårt för att vinna matcher på världsklass. Men jag har märkt att det är väldigt svårt att försvara sig och framförallt VINNA NICKDUELLER PÅ HÖRNOR (både offensivt och defensivt) OCH ATT VARA FÖRST PÅ BOLLEN FÖR ATT NICKA ELLER SLÅ BOLLEN PÅ VOLLEY PÅ ETT OFFENSIVT INLÄGG? någon som har något tips eller något annat tips i största allmänhet av spelet?
Det förvånade mig
Det är riktigt bra grafik och en skön spelupplevelse. Själv tränar jag Chelsea just nu :cool: