💬
Logga in
Fuska.se

Hur Du Får Spciela Pokemon.

50 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag blev melemd i Club Nitendo igår och ska berätta hur du kan få Mew,Lugia Ho-oh,Lalti@s och Deoxys för pokemon Emerald.

1.Lati@s:Mixa rekord med ett Ruby/sappire.Du gör det uppe i ett pokemon center när du klarat e-4 i båda spelen.Sedan får du Eon ticket nu kan du åka till Southen island där du möter Latios om du valt att Latias ska finnas vild i hoeen och virse versa.

2.Mew:var medlem ett halvt år i Club Nitendo du kan du skicka in ditt spel och få Old sea chart som du kan åka till Farwaay island och fånga mew med.

3.Lugia och Ho-oh:Var med i Club Nitendo ett år och få skicka in ditt spel och få en Mystick Ticket sen kan du åka till Navel Rock och fånga de.

4.Deoxys:Alla medlemmar i Club Nintendo får en inbjudan till Nitendo mästerskapp varje år om man deltar hela dan får man en Aourua Ticket sen kan du åka till Birth Island och fånga Deoxys.

5.Celebi:andra året du är med i Nintendo mästerskap får du en Celebi.

6.Därefter att du fått de och går till mästerskap så får du välja valfri

pokemon som du ska få!!

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Bra guide.

Men det funkar ju inte för mig.

16 Oct 2006
Nivå 6 · Fuskare

Men,ska man inte mixa emerald till ruby/sappire?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #4

kanske kanske skrev fel men i alla fall den stämer

Nivå 3 · Lärling

va! så jag behöver bara mixa rekord med mitt rubin så kan jag åka till lati@s!?!!!!!!!??!?!??!?!?

17 Oct 2006
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #6
↗ till inlägget

va! så jag behöver bara mixa rekord med mitt rubin så kan jag åka till lati@s!?!!!!!!!??!?!??!?!?

ja fast när du vinner elitfyran och kommer hem frågar din mamma var den röd eller blå om du välger röd latias blå latios den du inte har valt hittar du på shourten island
20 Oct 2006
Nivå 1 · Novis

blir man medlem gratis eller kostar det och var ligger club nintendo

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Bra guide.

Men det funkar ju inte för mig.

Du kan ju inte kalla den bra om den inte funkar.

Själv tycker jag att en del stavfel borde rättas till samt att tråden ska klistras.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

blir man medlem gratis eller kostar det och var ligger club nintendo

Det kostar 200 (100) kr.

21 Oct 2006
Nivå 5 · Fuskare

200:- i månaden*

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #11

199 varge månad eller 16,50 varge vecka jag betallar i månad

vart har jag stavfel ska fixa

Senast ändrad:

Det är väl 199 per år!? :blink:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #13
↗ till inlägget

Det är väl 199 per år!?  :blink:

du har rätt jag skrev fel Umbreon_Moon du har rätt det är 199 kr om året

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Jag blev med i Club Nintendo igår och här kommer några svar hur man får Mew,Lugia,Ho-oh,Lati@s och Deoxys för pokemon emerald.

1.Lati@s:Mixtra rekord med ett annat Emerald du gör det uppe i ett poekmon center sen får du Eon Ticket nu kan du åka till Lati@s.

2.Mew var medlem ett halft år i clubb nitendo du kan du skicka in ditt spel och få en ticket.

3.Lugia och Ho-oh:Var med i Club Nintendo ett år och få skicka in dit spel och få en mystick ticket sen kan du åka till Navel Rock och fånga dom.

4.Deoxys:Alla medlemmar får en inbjudan till Nintendo mästerskapp varge år om man deltar hela dan får man en Aorua ticket sen kan du åka till Birth isalnd och fånga deyxos.

5.Celebi:Nästa gång du är med i Nintendo mästerskap får du en Celebi.

6.Därefter att du fått dom och går till mästerskapp får du välja valfri pokemon vilken man vill.

Äääääääntligen!!Jag har själv tänkt skriva det!Men innan du skickar till en moderator så rätta stav felen(jag har märkt ut där du har stavat fel).

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag blev med i Club Nintendo igår och här kommer några svar hur man får Mew,Lugia,Ho-oh,Lati@s och Deoxys för pokemon emerald.

1.Lati@s:Mixtra rekord med ett annat Emerald du gör det uppe i ett poekmon center sen får du Eon Ticket nu kan du åka till Lati@s.

2.Mew var medlem ett halft år i clubb nitendo du kan du skicka in ditt spel och få en ticket.

3.Lugia och Ho-oh:Var med i Club Nintendo ett år och få skicka in dit spel och få en mystick ticket sen kan du åka till Navel Rock och fånga dom.

4.Deoxys:Alla medlemmar får en inbjudan till Nintendo mästerskapp varge år om man deltar hela dan får man en Aorua ticket sen kan du åka till Birth isalnd och fånga deyxos.

6.Därefter att du fått dom och går till mästerskapp får du välja valfri pokemon vilken man vill.

Vad är det för fel på Eon?
Nivå 6 · Fuskare

Hur vet du at det är på eon?

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Jag blev med i Club Nintendo igår och här kommer några svar hur man får Mew,Lugia Ho-oh,Lati@s och Deoxys för Pokemon Emerald.

1.Lati@s mixa rekord med ett annat Emerald du gör det uppe i ett pokèmon center sen får du Eon ticket nu kan du åka till Lati@s.

2.Mew var medlem ett halvt år i club Nintendo nu kan du skicka in ditt spel och få en speciell ticket.

3.Lugia och Ho-oh var med i club Nintendo ett år och få skicka in dit spel och få en Mystic Ticket sen kan du åka till Navel rock och fånga dom.

4.Deoxys alla medlemmar får en inbjudan till Nintendo mästerskap varje år om man deltar hela dan får man en Aurura Ticket sen kan du åka till Birth island och fånga Deoxys.

5.Celebi nästa gång du är med i Nintendo mästerskap får du en celebi.

6.Därefter att du fått dom och går till mästerskap får du välja valfri pokemon vilken man vill.

Fixade till, nu är det HELT rätt, Dark_zebra missade några.

Senast ändrad:

Mezox:Jag råkade radera eon så jag kom inte ihåg vad som stog där.

Umbreon_Moon o Mezox:Okej,ni vinner.

Nivå 6 · Fuskare

Du kan alltid ändra!

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #20
↗ till inlägget

vadå Celebebi stavar man med stort C det är ju ett namn du har rättat lite fel med namnen alla pokemon namn börgar med stor bokstav :kung:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in