vilka spel ska man önska sig till jul?? :huh: har ni några förslag :kung:
Playstation Spel Til Jul?
Just cause
Kingdom hearts 2
Fifa 07
Fifa street 2
Gta: San Andreas om du gillar att göra uppdrag. ;)
Köp Pro Evolution Soccer 6 om du ska köpa ett fotbollsspel. Det äger alla Fifa-spelen!!!
Asså om du gillar fotbollsspel så ska du önska dig FIFA 07 men om du inte tycker om fotboll så kan du önska dig ett spel till ps3 som heter Call of duty 3 men om du vill ha ett till ps2 så kan du önska dig Driver parallel lines eller nåt va MOH-spelen(Medal of honor) för dom e RIKTIGT roliga. :D :rolleyes:
Kingdom Hearts 2
Just Cause
Bully
100prusent fif07 :) :)
↗ till inläggetAsså om du gillar fotbollsspel så ska du önska dig FIFA 07 men om du inte tycker om fotboll så kan du önska dig ett spel till ps3 som heter Call of duty 3. :)
PS3 är försenat... men annars Final Fantasy X och Shadow of the Collosus
NHL 07 :D Eller nåt annat roligt spel :P
fifa 07 eller shadow of the collosus
äventyr: Kingdom hearts2 , sonic heroes
roll spel:dragon quest8, shadow hearts
sport:fifa 07 ,NHL 07
skjutaspel:Doom3
Om du gillar musik spel ska du inte köpa singstar elr nått liknande köp Guitar Hero inkl.Spel gitarr.Jag lovar dig att du inte kommer att ångra dig när du väl/kanske har fått det.
Battlefield 2 fast det är ju till dator.Men till ps2 kan man ju önska sig typ Times Spliters FP eller Final Fantasy 7 till ps1 :cool:
Battlefield2: Modern Combat finns till PS2.
tycker att du ska önska dig FREEDOM FIGHTER :ph34r:
nintendo wii och zelda till det riktigt snygg grafik
ja håller med om att guittar hero e kul :gitarr: ... ha kört de!! annars gillar jag typ gta och sonic o andra uppdrags spel :cool: tack för tipsen!!
fifa 07 eller pro evolution soccer 6
jag tycker 50cent bulletprof