↗ till inläggetsexliv?
Haha den var bra.. :cool: :P
↗ till inläggetMan borde kunna göra länder på The Sims 2. ;)
Diskmasking finns faktiskt redan :P
Ja Jag Vet Råkade Skirva Fel Menade Tvättmaskin :P
Dino-liv?
men serriöst, wowx2's förslag var ju bäst av alla!
↗ till inläggetmen serriöst, wowx2's förslag var ju bäst av alla!
Helt klart.
Nästa sims spel KOMMER att bli Sims 2-Årstider!
Jag lovar! :)
Jag fick djurliv igår.
Det var ett papper med som det var en bild men en sim i olika årstider.
Jag tror årstider är nästa. :)
Kul va!? Att simarna kan kasta snöboll!
det var ju det jag sa :kung: jag fick också djurliv, där finns en bild på spelet!
Jättekul! det finns vinter vår höst & sommar, och olika väderlekar också! kulkulkul!
Det stod också under bilden: Nästa expantionpack (Inte säker om det stavas så).
Så det är säkert det då. XD
Det e ju det jag har sagt.. Det kommer iallafall bli kul om det blir med årstider :cool:
↗ till inläggetVad tycker ni eller vill ni ska komma för Expanion eller Prylpaket
efter The Sims 2 Djurliv? :) Typ The Sims Superstar fast som The Sims2?
Kom med förslag, kul att veta :D
Jo , Jag vert faktist vad som kommer efteråt. Det kommer ett spel med alla årstiderna. Vår, sommar, höst, vinter . :) snööö . Fast föst kommer ett nytt julliv.
↗ till inläggetVad tycker ni eller vill ni ska komma för Expanion eller Prylpaket
Du Menar "Klappat & Klart" Ett JulPaket Typ, Det Är Ett Prylpaket...Sen Ska Det Komma Nåt Som Heter "Julgåva"... :kung:
Skol liv borde komma :P
↗ till inläggetahh de skulle nog va lite häftigtSkol liv borde komma :P
↗ till inläggetJag vet att det ska komma Expanion som heter "klappat och klart"Vad tycker ni eller vill ni ska komma för Expanion eller Prylpaket
Det ska komma ett expansionspacket med årstider och väder! jag har bevis (kolla längre upp åxå)
↗ till inläggetSkol liv borde komma :P
Finns ju annars Studentliv
Kom bara på en sak. Skulle bli kul om de vore lite mer realistiskt att man skulle bli tvungen att köpa nya kläder, de e ju lite äckligt att ha samma kläder hela livet.
The sims 2 dagis liv :S
Tycker att det ska bli jätte kul med årstider, de andra har ju bara följt the sims första expansioner. Tycker att de ska hitta på lite nytt.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in