💬
Logga in
Fuska.se

Får Ni Ha Nåt Kul På Era Skolor.

83 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Vi har ingenting på våran skola. Nåra stolar å soffor. Den nya rektorn har filtrerat internet så man kan inte va inne på nåt nå mer.

Nivå 3 · Lärling

Varför gjorde han så för?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Vi har ju ett par clowner i klassen.... Mer kul får vi inte ha.. nej.-...

↗ till inlägget

Vi har ingenting på våran skola. Nåra stolar å soffor. Den nya rektorn har filtrerat internet så man kan inte va inne på nåt nå mer.

Öhh!! Man ska kunna jobba med datorn i skoltid.
2 Sep 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Prata med rektorn med det där.

Datorn är till för att surfa efter information om det man jobbar med.

Nivå 4 · Lärling

På rasterna kan man gå till ett rum för att köpa godis,toasts, plus kan man spela schack och sitta vid datorn.

Annars brukar vi typ hoppa upp på en blå kula på rasterna det är askul.

Nivå 2 · Novis

Ja, det finns ett Ps2 på högsta våningen av bibblan.

14 Sep 2006
Nivå 16 · Legendfuskare

min skola her ett elevrung som typ godis läsk & sånt är förbjudet

det ända roliga på lektioner är att vi får se på film ibland

19 Sep 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

En av skolans återkommande vikarier vet knappt vad som är bak och fram på en penna.

Eller skillnaden på fåglar och däggdjur.

Sånt är väl alltid kul?

20 Sep 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Ja på långa raster kan man ju cykla till internetcafén som ligger 1-3 kilometer i från skolan. Sådant är väl alltid kul... :)

Nivå 5 · Fuskare

Vi brukar ha mentors timme(40 min)på onsdagar då brukar vi gå ut och läsa eller göra nån lek.Annars sitter vi bara på en stol hela dagen så arslet formas efter stolen.

Det beror ju helt på läraren tycker. Som våran fysiklärare som alltid berättar massa olika historier om när han var liten, och har med sig små uppfinningar, samtidigt som man lär sig, han är bäst!

21 Sep 2006
Nivå 2 · Novis

Jojo, jag har kul varje dag. Jag får ju spela instrument varje dag och ha andra trevliga ämnen. Min svensklärare är skitrolig också ;p

20 Oct 2006
Nivå 3 · Lärling

Typ en gång om året får vi titta på film -.- det är det ända roliga vi får göra :S

21 Oct 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Vi slutar typ tidgare en gång i veckan :) och det bästa....det finns en godis kiosk typ 50m ifrån skolan :D

Nivå 7 · Fuskare

tjaa.. vård lärare är lite halvblind så man kan gå iväg på lektionerna och köpa fika eller nått ^^

Nivå 8 · Veteranfuskare

Nae inte mycket..

Men på våra tyskalektioner har vi rätt kul ändå..Våran nya lärare e aströg!Vi göra i princip inget på lektionerna..Möjligtvis har läxförhör eller läxgenomgång..Men annars inget!Jag å en till gick ut typ en kvart utan att hon märkte något..Åsså märker hon inte om man typ kaster sudd på henne :D

Hon har haft oss sedan denna terminen började å kan fortfarande typ ingens namn.

22 Oct 2006
Nivå 2 · Novis

Nästan aldrig arbeta arbeta hela dagarna

24 Oct 2006
Nivå 2 · Novis

ibland kul på lektionerna och vi har cafeteria och pingisrum

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

tjaa.. vård lärare är lite halvblind så man kan gå iväg på lektionerna och köpa fika eller nått ^^

Våra lärare ser, och vi kan köpa fika iallafall...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in