↗ till inläggetJo det finns visst.Han har hört av sig.
Han ställer bara gåtor.
så här skrev han "Koden till fusket är 0200914268 mobilens bästa vän"
En Myt Eller Inte?
Har för mejj att det har funnits en liknanade tråd för typ 2 år sedan..
Va e de för grejj ni har me FM btw?E ni typ horny på dem eller?
↗ till inläggetFm är bra att ha, och NEJ... vi är inte kåta på dom (inte jag iallafall) -.-Har för mejj att det har funnits en liknanade tråd för typ 2 år sedan..
Va e de för grejj ni har me FM btw?E ni typ horny på dem eller?
en annan ide är att han vunnit på lotteriet.. :meddum:
det kan faktiskt stämma, det har ju funnits en jackpot på typ 70.000 FM.....
↗ till inläggetdet kan faktiskt stämma, det har ju funnits en jackpot på typ 70.000 FM.....
Hur har den som hade det lotteriet fått tag på de FM då? :P
men det var ju ett lotteri på typ 50 pers, varje betalar typ 100 FM.....
asså, det var ett lotteri i affären, eller vad jag ska säga....
Men aldrig har ju någon vunnit Jackpotten så han kan ju inte ha vunnit till sig FM.
↗ till inläggetTror 0013 och Salzalada har gjort det....Men aldrig har ju någon vunnit Jackpotten så han kan ju inte ha vunnit till sig FM.
Fast det var ett tag sen :P
Men vad spelar det för roll med mycket fm?
Det bästa du kan köpa är en flash-presentation, och eftersom att få kan flash så verkar det ju ändå onödigt..
Jag vet nu varför Raptoc har så mycket fm.
↗ till inläggetMen aldrig har ju någon vunnit Jackpotten så han kan ju inte ha vunnit till sig FM.
Jag har aldrig gjort det. Jag har använt mig av extralänken för att få alla mina FM. :)
Det finns inget fusk.
Så här har dom kanske fått sina fm.
1, recentioner.
2,extra länken.
3, vunnit tävlingar samt lotto.
4, sålt hjul dyrt.
5, använt sms tjänster.
Men en del medlemmar har ju haft ungefär 3 FM ena dagen och sedan 40.000 FM nästa dag. Jag tvivlar på att någon skickar in sms, vinner på lotto, använder extralänken, skriver recensioner eller vunnit säljer ett hjul och får 40.000 FM. Jag tror att de använt sig av räntan.
Asså, vissa är riktigt bombade i skallen. (._.)
Det är ett "fusk" med mobilen, svårt att förstå? Det har inget med räntan att göra för den finns inte längre. Jackpotten har det heller inget att göra med och inte extralänken.
Det är ett "fusk" med mobilen.
Salzalada jag vet vad det är och det jag fått lära mig har inget med mobilen att göra snarare en bugg.
↗ till inläggetAsså, vissa är riktigt bombade i skallen. (._.)
Det är ett "fusk" med mobilen, svårt att förstå? Det har inget med räntan att göra för den finns inte längre. Jackpotten har det heller inget att göra med och inte extralänken.
Det är ett "fusk" med mobilen.
Jag vet att räntan är lägre nu men innan så tjänade många FM genom att sätta in de på banken och ta ut ränta. Dessutom skrev jag inte det inte hade med extralänken eller något annat att göra, du verkar tror tvärtom. Läs mitt inlägg nogrannare tack!
Jag har då inte hört om något fusk när ja blev medlem (nr 20) menmen ja var oaktiva ca 1 år så det kan ha grejer då x|
Nu har många virrat sig i skogen så nu ska jag berätta.
Man gör så här:
1,Ta fram mobilen.
2,Gå in på sms.
3, gå in på skicka sms.
4, skriv inget i sms:et em tomt medelande.
5, skicka det till ett nummer tänker inte säga vilket.
6,Skicka 1000st sånna sms. Till numret(tomma sms alltså].
7, vänta några timmar, kolla på hur mycket pengar du har, du kanske hade 2kr och nu ska man ha över 2000kr på mobilen.
8Gå in på fuska.se och använd sms tjänsterna och efter 2-4 dar så har mobil operatörerna kommit på dig dom tar bort alla dom pengarna.
Grattis, du kan nu alldrig göra så igen.
Detta är sant själv har jag haft 7000kr på mobilen :D
för att du ljuger, Själv är jag säker på att det inte fanns anledningen är för att man kan ej skicka 1000 sms till samma nummer på 1 vecka nummret blockas i 3 dagar då..
altså efter 900 sms..