Hoppa till innehåll

En Myt Eller Inte?


DarkAngel15
 Dela

Rekommendera inlägg

Jo hej!

Det var en som addade mig på msn, och då frågade jag han om han var medlem här då sa han, att han var en av dom 30 första på sidan då frågade jag vad han hette man det ville han inte berätta, då sa han att han visste en hemlighet om fuska.se som han visste om, så admin kickade han och tog bort han från fuska.se rensade alla spår om han.

Han sa en sak innan han blockade mig, att det var en sak som Raptoc gjorde i sin press så att därför han har så mycket fm, men Raptoc slutade med det eftersom att det var för risken att bli upptäckt var stor, men han sa att det fanns en till hemlighet om fuska.se så därför blev jag lite nyfiken.Han sa även att Raptoc visste om den hemligheten.

Snälla Admin/Raptoc vad är det.

 

Är detta en myt eller inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 102
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

Det där rimmade! :)

 

30 första medlemmarna?Finns de någon av de 30 första medlemmarna som är avstängda?f*n,var inte Goldstar eller vad fasiken han hette en av de 30 första?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...