Jag hatar Darin, så jag tycker den är rätt bra..
Gillar Darin/ Gillar Inte...
Har sett den förut.
Men det var kul det där med att han skulle jobba på MCdonalds och "jag hoppas du blir fet"
Får väl bara hoppas att han börjar jobba där då. ^_^
gillar allt som e imot darin
dom filmerna har ingen betydelse som helst, men dom är roliga!!
Snarare tvärt om. Den humorn är inte ens kul. :S
den där hade jag sett i lördags
den sög
↗ till inlägget
Gammal tycker jag.
↗ till inläggetDen är så J*kla bra..!!!
Den va sådär tycker jag.
Dom e helt klart onödiga men dom är ändå så jä**a bra
Den är sådär för det är lite synd om Darin ^^ :rolleyes:
Jag har sett den där c:A femtio11 gånger.Den e bra :D
Darin ägggggggeeeeeeeerrrrrrrrrrr för fn ni är bog jä*ar
Darins suger. den enda som suger mer än honom är Benjamin...
filmen är väldigt rolig! men darin suger!
den är ju såå gammal... såg den typ förra sommarn!! :huh: darin suger men orka tjata om det! Alla vet om att han är sämst men varför ska alla springa runt å säga att darin suger? e ni kåta på han elr? :P
den är ju såå gammal... såg den typ förra sommarn!! :huh: darin suger men orka tjata om det! Alla vet om att han är sämst men varför ska alla springa runt å säga att darin suger? e ni kåta på han elr? :P
↗ till inläggetden är ju såå gammal... såg den typ förra sommarn!! :huh: darin suger men orka tjata om det! Alla vet om att han är sämst men varför ska alla springa runt å säga att darin suger? e ni kåta på han elr? :P
Jag såg den 2001 typ. Varför skulle vi vara kåta på han för att vi säger att han suger.
Den är grym tycker om knattens röst!! :D