Ja du har rätt hon är en tjej, Men han ni tänkt på Ganondorfs NÄSA? :D
Var Ni Nånsin Rädda
↗ till inläggetJa du har rätt hon är en tjej, Men han ni tänkt på Ganondorfs NÄSA? :D
Tänker inte på det när man ser han framifrån fast från sidan ser hans näsa för jävlig ut. Fast när man ser han framifrån så ser han ut att vara flintis. om jag inte har fel så är hans öron konstiga framifrån också?
han har mega-näsa och ap-öron :P
HAHA ganondorf är en apa
:lol:
Han luktar Apa oxså....
:bah:
Fast Ganondorf är inte och leka med...
Näää. Jag tror inte jag var direkt rädd för något i spelet. Dock så tyckte jag det var lite halvläskigt när man skulle hoppa ner i graven på kyrkogården. Jag fastnade aldrig riktigt för dom där skrikande zombie-snubbarna (Redead'sarna) ;) .
Och sen var det ju lite obehagligt i BongoBongo's Skuggtempel. Skelettsoldater och galna såriga händer som rusar emot en i 100 km/h.
Och jag kommer alltid minnas första gången en sån där hand föll ner från taket och greppade mig i "Forest Temple". Satt med en kompis och spelade då. f*n vad vi hppade till asså.
Men jag skulle inte säga att jag hade någon speciell fobi för nån/nåt i Zelda. Det är ju faktiskt ett äventyrsspel, inte skräckspel :)
↗ till inläggetHaha jag märkte det idag också =P. Har klarat spelet 2 gånger om för typ 3-4 år sen eller nåt, jag spelade som f*n då, xD.. Sen så har min JÄTTE(ironi)-tekniska broder förstört min save, och vi köpte spelet begagnat så det fanns även en annan save som hade allting på hela spelet!!! Men jag började om idag och har inte kommit så långt hittils.. oo nu blir jag spelsugen. Men jag hatade alltdid dom där zombisarna, och ganon va asläskig tyckte jag.. jag va typ 8 när ja klara spelet först, tro mig inte om ni inte vill.. men kom inte me nån dum kommentar, t.ex "lol n00b du ljuger du kissar säkert på dig när du ser en liten kanin" eller liknande.. Oj shit ett sånt här långt inlägg har ja inte skrivit på länge, fast jag har ju iförsig inkluderat massa onödigt skit, som denna mening.. Nu skall jag gå och spela :D .Jag komm på en till som är ganska skum och lite läskig. Det är impa, zeldas "vakt" eller vad man ska kalla det. I alla fall det som är skumt är att när jag var mindre så såg jag inte om det var en tjej eller kille och det var väldigt störand för mig.. På senare tid har jag inset att det är en tjej, och det såg jag om man kollar lite länger ne4r från hennes ansikte och fokuserar på något annat. jo hon hadde bröst det är det jag försöker säga.
Jo, när jag var liten så ville jag helst inte gå till Re-Deaderna.
Jag kommer också ihåg hur rädd jag blev då ReDeadsen hoppade och tog stryptag på en :o Sen tyckte jag det var äckligt inne i Jabu-Jabu's Belly också..
Dom tar ju inga stryptag dom våldtar ju en :lol:
När ni ändå snackar om Zombisarna så är dom irriterande fast jag var aldrig riktigt rädd för dom
Zombisarna och den där "hjärnsugaren" är läbbiga :unsure:
↗ till inläggetSom om det vore nåt bättre :)Dom tar ju inga stryptag dom våldtar ju en :lol:
När ni ändå snackar om Zombisarna så är dom irriterande fast jag var aldrig riktigt rädd för dom
↗ till inläggetZombisarna och den där "hjärnsugaren" är läbbiga :unsure:
Just det. Den där saken i skuggtemplet. Hade helt glömt bort den. Jag kan säga att jag njöt varenda gång jag högg ner den slemmige jäveln.
Just nu håller jag på att spela om Ocarina of Time. f*n va kul det är alltså :)
↗ till inläggetJag var ochså 7 år när jag körde Zelda Ocarina of time. Jag hade jätte högt ljud och jag skulle hämta Sun Song. Först såg jag inte Zombisarna, sen så hade jag vinklat ut ruttan så jag såg dom inte genom röken. Jag hörde bara massa mumel som fick mig lite skakis. Då hörde jag deras skrik så hoppa en genom röken och döda mig. Jag blev Skit rädd. Jag fick massa mardrömar bara för det, och det värsta är att nu sitter dom fast i huvet. Ibland kommer jag bara i håg dom sådär, och ibland kommer dom i minna drömar utan anlednig. Jag kan inte få ut dom ur mitt minne, samma sak med The Shinig. Jag har bara en svaghet för Zombisar som kommer fram plötslig och Chokerar mig.När jag spelade Legend of Zelda: Ocarina of Time första gången (jag var typ 7 år) så gjorde jag nästan på mig när Zombisarna kom, jag trodde inte att det fanns läskigare spel. Men det fick jag reda på senare...
Det ser ut som dom våltar en ochså, min pappa tyckte dom var det äckligaste han sätt. Stackars Link
min lillebror klarade inte zeldaspelet på 5år,sen fick jag hjälpa honom :D
yes klarade 4 bossen idag men den där 5 bossen den där draken va läskig tyckte jag när jag var mindre -_-
Föresten, jag VAR rädd för Redeadsarna, tills jag såg dom dansa i MM....
När ja var liten när jag såg en zombie för första gången försökte jag döda den men när de skriker så chockar link en liten stund och fryser under tiden så går de sakta mot link och hoppar på honom. Jag blev skraj när de gick sakta moot mig. :(
↗ till inläggetDom börjar väl typ dansa när man har Mumiemasken på sigFöresten, jag VAR rädd för Redeadsarna, tills jag såg dom dansa i MM....