Skulle du inte kunna göra en server utan VAC? Det laggar itne lika mkt för mej då.
Fuska.se's Server!
Nej, inga cheaters på servarna.
↗ till inläggetSkulle du inte kunna göra en server utan VAC? Det laggar itne lika mkt för mej då.
Varför skulle det lagga när det är vac på servern?
Vet inte....
sry för off topic.
men ingen loggar ju in där kan inte några säga att dem ska logga in på wc3 servern så går jag också in
Jag skulle logga in vanliga serven... inga inne men skulle kolla om de funka :P
men när jag skulle logga in stod det bara:
ERROR verifying STEAM UserID Ticket (Server was unable to conact the athentication server.)
:huh: WTF ?
↗ till inläggetJag skulle logga in vanliga serven... inga inne men skulle kolla om de funka :P
men när jag skulle logga in stod det bara:
ERROR verifying STEAM UserID Ticket (Server was unable to conact the athentication server.)
:huh: WTF ?
Starta om cs, sen testa igen.
@ No-Fear
C:\Program\Steam\SteamApps\*namn*\dedicated server där ska det ligga hltv starta bara upp så ska det komma in på serven tror jag? :S
De kommer nästan aldrig nån in i servern
Vem var det som sa att det skulle bli aktivare med vanliga banor?
Ska sätta in aim banor senare.
Det ända som behövs är ju några idlare, vi kan bestämma "träff" på cs servern om någon är med? då kan vi sitta o lira.
↗ till inläggetDet ända som behövs är ju några idlare, vi kan bestämma "träff" på cs servern om någon är med? då kan vi sitta o lira.
jag skulle iaf gärna vara med men jag har sett folk inne en gång och det var på wc3 servern :P
↗ till inläggetDet ända som behövs är ju några idlare, vi kan bestämma "träff" på cs servern om någon är med? då kan vi sitta o lira.
Jag har sett folk på vanliga servern, larath är du med på att idla på cs servern imorrn ungefär vid kl 15:30?
Har du msn eller nåt?
är 1.6 vanliga counter strike?
och i såna fall, vart skriver jag in ip-adressen så jag kan söka upp o spela på servern?
↗ till inläggetDu trycker § för att få upp en konsoll.är 1.6 vanliga counter strike?
och i såna fall, vart skriver jag in ip-adressen så jag kan söka upp o spela på servern?
Där skriver du:
Connect cs1.server.fuska.se:27015
alt.
Connect cs2.server.fuska.se:27016
alla servrar förutom fuskas funkar för mig konstigt ?
Uppe igen.
Kan inte nån gå in på servern ja vill spela:P
du kanske ska be admin att göra mer reklam för servern på forumet
ingen lirar ju på dom servrarna???börja gör de:D