💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Photoshop?

25 svar · startad

Hej!

Jag undrar vilket det nyaste/bästa photoshop är? Det måste finnas på Svenska

Nivå 5 · Fuskare

Photshop CS2 (9)

Det finns på svenska och bellar runt 10.000

Aj f*n. Lite över min ekonomi. Finns det inte någon 30dagars trial att ta hem gratis?

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Aj f*n. Lite över min ekonomi. Finns det inte någon 30dagars trial att ta hem gratis?

Japp, någonstans på http://www.adobe.com/ .
Nivå 7 · Fuskare

Men lol behöver ni det bästa jag använder mig av 6,0 ^^

enkelt att tanka, dock inget snack om det här så jag håller käft..

22 Nov 2006

Jag har photoshop CS

23 Nov 2006
Nivå 4 · Lärling

Har Adobe photoshop elements 4.0

24 Nov 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Men lol behöver ni det bästa jag använder mig av 6,0 ^^

Själv har jag 5.5. ^^

Sorry för off-topic.

Nivå 3 · Lärling

jag har Cs2

orkar inte skaffa photoshop så jag använder gimp 2.2

Nivå 4 · Lärling

jag använder ps 7.0

inte lika komplicerat som cs ;)

Handlar tråden plötsligt om vilket PS man har eller :S btw jag har CS och det är knappats komplicerat -.-

25 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling

Photoshop Elements 3.0 är ett riktigt bra photoshop, däremot skulle jag säga att Photoshop CS 8.0(?) / 7.0 är bajs.

Nivå 6 · Fuskare
Bästa Photoshop är klart CS & CS2
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Photoshop Elements 3.0 är ett riktigt bra photoshop, däremot skulle jag säga att Photoshop CS 8.0(?) / 7.0 är bajs.

Det märks att du inte har stor erfarenhet av Photoshop.

CS/7.0 är visserligen inte de bästa Photoshop men det är bättre en Elements 3.0.

Senast ändrad:

jag har photoshop 9.2 cs2 svenska som är bra och du ska skaffa dig den tror jag

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Handlar tråden plötsligt om vilket PS man har eller :S btw jag har CS och det är knappats komplicerat -.-

mer komplicerat än 7.0^^
↗ till inlägget

Stor och stor? Han har Photoshop Elements 3.0, jag med. Enligt han är 7.0 CS bajs, enligt mig med. Det är min, våran åsikt. Det handlar inte om hur stor erfarenhet man har, gå och lira CS eller nått va..

"ÄGD!" "ÄGD!" "ÄGD!"

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det handlar om hur kunnig man är, och hur erfaren man är. Elements är bra om du inte är så bra på bildbehandling och inte vill kunna göra någonting avancerat. Riktiga photoshop är för de användare som är lite mer avancerade, professionella och semiprofesionella användare. Men fattar man inte att skit av ett bra program så klart som f*n man tycker det är dåligt.

---

Sedan så var det vilket photoshop man ansåg var bäst och inte bara vad man själv hade som tråden skulle handla om, försök komma ihåg det alla som postar i fortsättningen.

Personligen tycker jag du ska testa riktiga Photoshop först Najsarn, och kolla in lite guider på nätet. Det finns ju som sagt 30-dagars trials.

Tycker du det är för svårt så väljer du bara Elements istället :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in