💬
Logga in
Fuska.se

En Hemlig Karft På Habbo?

50 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Okej =).. men ingen som fått en helt svart matta med en habbo logga på? När jag spelade för lääänge sen.

Ses =) (fått båda)

2 Dec 2006
↗ till inlägget

Okej =).. men ingen som fått en helt svart matta med en habbo logga på? När jag spelade för lääänge sen.

Ses =) (fått båda)

Tyvärr, det är omöjligt att få det du pratar om.

3 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling

noob du kan inte veta Helgon

Senast ändrad:

4 Dec 2006
Nivå 4 · Lärling

Den osynliga kommiten = Habbo staffen -.-

6 Dec 2006
↗ till inlägget

Vad är det jag inte kan veta? Att en 9årig pojke går och kallar mig noob gör ju inte att jag tar åt mig precis, ahaahahahahah. Du hade väl lärt dig ett nytt ord och ville kolla om folk reagerade på det?

helgon du är väldigt jobbig inget du skriver är snällt så du kanske skulle ändra attityd och du själv då du är ju ett

7 Dec 2006

Osynliga kommitén är väl ett simpelt sätt att få barn att fortsätta lira habbo. Staffen är därför lite snälla och delar ut lite möbler till folk.

↗ till inlägget

helgon du är väldigt jobbig inget du skriver är snällt så du kanske skulle ändra attityd och du själv då du är ju ett

Ett, ett? Jag startar upp bråk när någon annan börjar, jag går själv aldrig och kallar någon n00b utan anledning.

8 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag e ej 9
↗ till inlägget

Nej, förlåt! 9ochetthalvt!

12 Dec 2006

MEEEEEN LOL ALLA det är habbo.

15 Dec 2006

det är inget spec. med de där grejerna!!!, det är bara såna grejer man får typ om man uppför sig o annat... <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in