↗ till inläggetHRC är inte så lätt =PJag har totalt över 11000 meter någonting i Home Run Contest. Hade väl haft över 13 000 om det inte vore för min värdelösa längd med Ganondorf. ;)
Har köpt nytt GC äntligen =)
↗ till inläggetHRC är inte så lätt =PJag har totalt över 11000 meter någonting i Home Run Contest. Hade väl haft över 13 000 om det inte vore för min värdelösa längd med Ganondorf. ;)
Har köpt nytt GC äntligen =)
↗ till inläggetJag föredrar att slåss mot värdelösa datorer istället... ;)Jag har totalt över 11000 meter någonting i Home Run Contest. Hade väl haft över 13 000 om det inte vore för min värdelösa längd med Ganondorf. ;)
↗ till inläggethjälp o.oSkulle vilja veta ifall ni har nått bra rekord på ssbm, ifall ni bryr er om rekord =P
det är det enda jag kan säga om dom filmerna ... XD
↗ till inläggetJapp, dom är WR utom med Y.linkSkulle vilja veta ifall ni har nått bra rekord på ssbm, ifall ni bryr er om rekord =P
Home Run Contest rekord som jag e ganska stolt över :P.
Peach -- 354 M :).
snyggt
fick 1004.x m med c.falcon för nån dag sen.
Jag har har inte slagit något rekord på ett tag nu... Dem senaste var 104xxxx och 105xxxx med Mewtwo och Bowser i All-star.. :)
mitt bästa är 5 s med luigi på btt :)
Tagit bort de 3 kopiorna av ditt inlägg / Chihuahua
Det enda SSBM rekordet jag har som jag är stolt över är ca 2000 med Ganondorf.
↗ till inläggetHome Run Contest rekord som jag e ganska stolt över :P.
Peach -- 354 M :).
mitt e typ bara 226
peach e bra på det ! ^^ har nog runt 300 med henne.
Mitt record är ialla fall 7sec med link på break the targets
En lätt strat med link:
Jag är stolt över mitt rekord i training mode... 139 combos med Ness...
Jag är stolt över mitt rekord på Bounty Hunters på Event Match..... 0.92... Kanske inte så mycket att vara stolt över om jag får tänka efter =/
Det är ju wr...delat då men ändå wr =)
Jag är stoltast över mitt peach rekord, sverige rekord.
Jag är 3:a i sverige :P xD
↗ till inläggetPeach-rekord?... Menar du Target Test?Det är ju wr...delat då men ändå wr =)
Jag är stoltast över mitt peach rekord, sverige rekord.
Jag är 3:a i sverige :P xD
Japp
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in