det, rekomenderar jag inte... -_-
ska känna på bandet & se hur tåligt det är idag :)
det, rekomenderar jag inte... -_-
ska känna på bandet & se hur tåligt det är idag :)
OH NO Problemen har börjat innan wii riktigt har kommit ut än :cry: undra vad som händer efter jul när många troligen har fått den i julklapp :cry:
men det är iallafall en orsak varför man inte ska vara förnära teven å spela och efter dessa händelser så tycker jag att nintendo ska förstärka banden till wii´s kontroll :zzz:
http://nexgenwars.com/images/wii_forum2.jpg
Wii har sållt lite över en halv miljon & detta har raporterats 2 gånger & kanske några fall vi inte känner till så det är 1 på 100,000 att detta händer :P
vilken höjdare... fjärrisen mitt i tvn
man ska köpa nån typ av skott säkert glas till tv så gör det någ inte så mycket om man tappar den så att den flyger in i tv:n :P
↗ till inläggetOkej en på 100 000 att det händer på en vecka. Jag tycker inte det ska hända för nån. Löjligt med ett säkerhetsband som går sönder.http://nexgenwars.com/images/wii_forum2.jpg
Wii har sållt lite över en halv miljon & detta har raporterats 2 gånger & kanske några fall vi inte känner till så det är 1 på 100,000 att detta händer :P
Varför skulle du inte rekommendera att man svingar kontrollen runt handleden?
om du menar att man sätter bandet runt armen & snurrar utan att nudda kontrollen så är det större risk att den går av & så tror jag inte att det är några spel som har programerat in sånna moves
Precis så menar jag! ^^; Säkert inget spel som har så men det borde finnas, det är ju astufft! ;D
om bandet skulle gå av för det, så är det sämst.
f*n ett band som inte skulle hålla om man snurrar det runt handleden. Det är ju störtlöjligt :P
Hoppas det inte kommer hända med min Wiimote...
Kanske de hinner byta ut dem innan Wii kommer till Europa?
↗ till inläggetden har redan börjat producerats (det borde den iaf) så det är nog för sent nu :(Hoppas det inte kommer hända med min Wiimote...
Kanske de hinner byta ut dem innan Wii kommer till Europa?
Hehe...Fösökte han spela bowling på riktigt ;)
Iaf...Så kan man ju typ ha nån slags skyddplast på tvn
Egentligen är det ju inte meningen att man ska svinga Wii-moten så hårt som dom gör, men jag tycker ändå det är illa att den går sönder. Har ni sett hur smalt bandet är? Typ som en fiskelina. Nåja, inget som lite silvertejp inte fixar :P
Det är iaf vad jag tänker ha.
*Pust* 20 minuter på mig att spela Wii. f*n också måste först tejpa runt min hand. :P
En sida helt för detta och andra problem med Wiimoten.
>LÄNK<
Mest TV:er och Datorer som har förstörts, men några har även lyckats träffa telefoner, och en del har även skadat sig själva.
Svettiga idioter :lol:
↗ till inläggetBandet ska väl inte gå av för att man är svettig?Svettiga idioter :lol:
↗ till inläggetDet jag menade med detta var.Svettiga idioter :lol:
1. Klantiga som svingar så hårt att den går av
2. Dom måste ha grymt med handsvett ifall den flyger ur näven på en
Bandet ska inte alls gå av om man inte tappar den, och det gör man om man är svettig.
Det är väl inte precis klantigt att svinga hårt? I en del spel är det ju meningen att svonga så hårt som möjligt, t ex Baseball på Wii Sports.
Hmm bandet borde ju hålla för en snabb sving också. Speciellt när kontrollen inte väger så mycket.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in