Vill också ha något DS spel, någon som kan rekommendera? :P
Nu Är Det Jul Igen
Animal Crossing :cool:
Jaaani... Jag önskar ingenting mer än en sak... Jag önskar mig inte ps3 eller xbox360 eller något sånt... Jag önskar mig det ända jag bryr mig om... Och det är en av dom bästa tjejerna i världen :(
Hard to get that !
↗ till inläggetden önskningen blir nog svår att uppfyllaJaaani... Jag önskar ingenting mer än en sak... Jag önskar mig inte ps3 eller xbox360 eller något sånt... Jag önskar mig det ända jag bryr mig om... Och det är en av dom bästa tjejerna i världen :(
↗ till inläggetCastlevania: Dawn of sorrow ;]!Vill också ha något DS spel, någon som kan rekommendera? :P
↗ till inläggetPS3 släpps i Mars :bah:Jaaani... Jag önskar ingenting mer än en sak... Jag önskar mig inte ps3 eller xbox360 eller något sånt... Jag önskar mig det ända jag bryr mig om... Och det är en av dom bästa tjejerna i världen :(
Ja, hade blivit en dyr julklapp annars.
önskar mej en Xbox 360 :] med Gears of War o CoD 3
Jag önskar mig..:
Wii
Spel till Wii
Böcker
Kontantkort till mobilen
Coola godispapper.
Vill ha Wii men det är omöjligt! :(
Boka snabbt som ögat då! Jag får inte förrän 7 Januari. :( Men får alla spel, tillbehör etc på julafton.
Min önskelista ser ut:
Elgitarr
Xbox360
Pengar
kommer inte på mer just nu :P
i år vill man ha en soffa, en ny datastol, nya zelda mm...
↗ till inläggetVill ha Wii men det är omöjligt! :(
på tal om Wii, när börjar det säljas i butiker igen?
Data tangentbord mus Cod3 GoW få xboxen (360) fixad. :D
En storbildstv, 17 katter, en dator direkt importerad från NASA, en stor och fet köttbulle, 365 dagar längre jullov.
1. Nintendo DS Lite Black
2. New Super Mario Bros.
3. Pengar >:)
Sen lite andra saker :P
hmm ja önskar mej en ny mobil har bara en gammal nokia <_<
och battlefield2142
En pistol att skjuta mig med...