Kanske ska spela storvreta.
Innebandy
Jag spelar själv innebandy i Älvsjö och har spelat i snart 7 år (7:e säsongen i år). Det är fanemej den roligaste sport som finns och dessutom att den är helt svensk gör den ännu bättre :P
Jihde Cup ska vårt lag spela i alla fall. ;P
Den cupen verkar som att bara bra lag får vara med :)
aa...
men asså våra tränar säger att vi ska spela i så många cuper men vi e bara med i SWG varje år + att vi har vart med i 5 andra cuper på 7 ÅR!!! :@
Vi har aldrig kört en cup :cry:
Det är ju inte lika kul att köra innebandy om man aldrig kör för att vinna nåt.
åå Jag måste komma ihåg att säga det imorrn på innebandy träningen
så våra tränare kan söka efter en cup :P
Men jag tror inte det är så lätt...
Du kan ju föreslå att ni kan åka till Stockholm och spela Stockholm Winter Games, det är lag från hela Sverige och andra länder också :D
Hmm det låter som en bra ide :P
Tack
inga problem, hoppas ni kommer på besök till sthlm och spelar den :P
jag spelar innebandy as KUL MYCKET MYCKET BALARE ÄN FOTBOLL
Igår spelade vi mot Vendelsö
Vi förlora med 8-5 <_<
En gång när jag hade bollen i händerna slog dom svin hårt på mitt ring-finger på min högra han (Dom slog mig på fingrarna mer än en gång)
Jag skrek skit-högt för att domarn skulle blåsa av för det gjorde så ont
Men nej det gjorde han inte :angry:
Senare i matchen efter att dom gjort mål och höft-tacklat en i mitt lag
så säger jag: Då mördar ju en (vilket jag då syfta på mitt finger)
Då säger domarn lägg av med det där.
Och då säger jag: Nää jag ska fortsätta.
Sen sa han inget.
Så idag sitter jag med ett finger så det inte ens går att knyta handen med för då gör det jävligt ont <_<
Jag har lust att gå ditt och säga: Sätt dig ner, lägg handen på marken.
Och sen slår jag en golfare allt vad jag har rätt på hans finger toppar så han vrider sig.
↗ till inläggetIgår spelade vi mot Vendelsö
Vi förlora med 8-5 <_<
En gång när jag hade bollen i händerna slog dom svin hårt på mitt ring-finger på min högra han (Dom slog mig på fingrarna mer än en gång)
Sen sa han inget.
Så idag sitter jag med ett finger så det inte ens går att knyta handen med för då gör det jävligt ont <_<
Och sen slår jag en golfare allt vad jag har rätt på hans finger toppar så han vrider sig.
Och? Vad har tacklingarna och fingret med att du förlorade med 8-5 att göra? Vissa domare är askassa, jag vet.. men det är inte mycket att göra åt.
tycker det samma vi förlora med 4-6 idag men deras 4 första mål var hög klubba ... ^^ men det är sånt man får ta... :) bara kämpa vidare.
Vi spelar i en serie där alla lag är ett år äldre men vi vinner allt ändå :)
↗ till inläggetEh mycket :huh:Igår spelade vi mot Vendelsö
Vi förlora med 8-5 <_<
Sen sa han inget.
Hade dom inte gjort illa fingret hade det kunna blivit lägre siffror och bättre utkast och kanske då fler mål!!
där har du en poäng men itne så stor. bara för att du gör bra utkast så blir det kanske max. 1 mål till om inte de hade j*vl*gt dåligt försvar. men du kunde ha räddat flera men jag tror inte att det skulle ha spelat rollen mellan vinst och förlust...
↗ till inläggetInte dåligt försvar men en dålig målvakt han fick typ 7 skott på sig och släppte in 5där har du en poäng men itne så stor. bara för att du gör bra utkast så blir det kanske max. 1 mål till om inte de hade j*vl*gt dåligt försvar. men du kunde ha räddat flera men jag tror inte att det skulle ha spelat rollen mellan vinst och förlust...
Och skotten han fick var inte så svåra att ta
ok då kanske ni haded vunnit iaf.. men ni kanske skjuter bra? :P
Nää inte särskilt det finns inte många i vårt lag som skjuter bra det är fler som skjuter dåligt :)