💬
Logga in
Fuska.se

Ny Design

74 svar · startad

Jag tycker att den nya designen är helt okej, klart bättre än den gamla.

Nej , denna design gillade ej jag

Bossen Admin
Trådstartare #23

Pcplayer: Vore bättre om du skrev vad du inte gillade etc, att skriva "Den gillar jag inte" ger ju ingen feedback.

snygg design :)

↗ till inlägget

Det verkar som att skinet funkar bättre i Internet Explorer?

Jag fick med rätsida på det nu :) Fick tipset att trycka Ctrl+F5, så funkade det.

Bajare

Skinnet är helt klart bättre än det gröna som ni hade runt 00.00 idag ...

Snyggt men gillar inte understrukna grejerna än :D

Karamellkungen

Jag älskar den nya designen, som någon sa i tråden, så känns det mycket hemtrevligare nu.

Jag hoppas att designen inte försvinner efter jul. För att alla länkar är understrukna, och att de ändrar färg om man drar musen över dem är riktigt snyggt.

Merry Christmas! :)

Aha , märkte nu att Mac forumet hade försvunnit :D det gör ju desginen lite bättre... UT MED MAC! UT MED MAC! UT MED MAC! Ville bara säga det ;) God jul :D

↗ till inlägget

Aha , märkte nu att Mac forumet hade försvunnit :D det gör ju desginen lite bättre... UT MED MAC! UT MED MAC! UT MED MAC! Ville bara säga det  ;) God jul :D

MAC-forumet har varit borta länge. -.-'

tw, snyggt skin!

Påminner om FuskaVIP-skinnet som fanns för ett tag sen. Jag diggade det. (:

Bajare
↗ till inlägget

Aha , märkte nu att Mac forumet hade försvunnit :D det gör ju desginen lite bättre... UT MED MAC! UT MED MAC! UT MED MAC! Ville bara säga det  ;) God jul :D

Det har väll varit borta länge (tror jag).

Ser ingen skillnad förutom toppbannern och länkarna? :huh:

Samma sak i båda webbläsarna och med tom cache... toppbannern funkar iaf, även om godjul-texten ser ut lite som den gör... vad kör du för font?

Det här blev riktigt snyggt. Bra jobbat.

Snyggt!!

Hehe varför tycker många av er att det är fult?

Admin du har skapat ett mästerverk :D

det här e fult..

Jag bara ska kolla på en tråd om någon har skrivit där.. och poff.. så kommer en jävligt ful sida upp.. tror ni det är roligt???

byt tillbaka till det gamla.

jag håller med nico, dwett är ju bara ändrat där uppe? :huh:

Sidorna, alltså "utanför" sidan är ändrat till silver/blått med, ser bra ut tycker jag :)

↗ till inlägget

Tjá den är väl helt okej men det här va knasigt: http://img209.imageshack.us/img209/9303/buggengi9.png

Jag menar vad gör det där raden mitt framför Mobiltjänster länken?

Alla som får detta problem, töm Cache.

Eller tryck bara CTRL+F5

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in