Äntligen har dom gjort ett test om vilken konsoll har bäst grafik kolla in länken <<<här>>> kolla bilderna ordentligt alla bilder. Håll musen på bilden för att kolla på PS3 grafik :cool:
Xbox 360 Vs. Playstation 3
i slutet av den här konsoll generationen kommer lätt PS3 bli snyggare..
men just nu utklassar Gears of War alla PS3's release spel.
Jo,Microsoft kunde faktiskt ha lagt ner lite
mer jobb med tanke på att PS3 släpps ca 1 år
efter 360.I slutändan vinner nog PS3,men just nu är
360 kung.
360 kommer nog att ha ett större urval av spel. I förra generationen vann de iaf överlägset.!
nexgengames ps3 ligger sist.
Jo,men i förra generationen kom ju
PS2 ut rejält mycket tidigare än Xbox.
jo... och xboxen var då bättre än ps2.. får se hur det blir ;)
man såg lätt att 360 hade bättre grafik men som sagt kommer nog Ps3 ha bättre senare.. ;)
Tycker grafiken är ganska jämn på bilderna
NFS carbon: Mer ljuseffekter på 360 och snyggare omgivning. Bilen ser bättre ut på ps3.
CoD3: Grafiken är ganska lik på de två konsollerna. Lite ljusare på ps3. Snyggare på 360.
Madden 07: Publiken är mer detaljerad på ps3an medans gubben ser mycket snyggare ut på 360.
Marvel: ultimate alliance: Ingen större skildnad. Lite ljusare på ps3.
Nba 2k7: Golvet är sjukt mycket snyggare på 360 och publiken är lite snyggare. Gubbarna ser ganska lika ut på de båda konsollerna.
Fight Night Round 3: Gubbarna, omgivningen och publiken ser betydligt snyggare ut på 360. Ljusteffekterna är också mycket snyggare
Tony Hawk's Project 8: Allting är ganska mycket snyggare på 360. Behöver nog inte säga mer.
Sammanfattning: Omgivningen och ljuseffekterna är oftast snyggare på 360. Lite ljusare på ps3 och ibland lite mer detaljerade gubbar/publik.
Bra bedömmning si62
Jag tycker allt så bättre ut på 360
Enligt alla "testare" säger dem att PS3 kommer att ha bättre grafik.
men spelen till 360 slår PS3s :)
360 är bättre tycker jag ! Jag gillar inte ljusa bilder , Bara Fight night round 3 var bättre grafik på ps3
Jag tycker att PS3:ans grafik såg mer verklig ut, men samtidigt lite smått kladdig. Det beror nog vilken grafiktyp man vill ha. Men tror inte riktigt att PS3 är värt att satsa på om man jämför grafiken. Då skulle jag hellre köpt Xbox 360 och lagt pengarna på tillbehör!
Berorju på vilka spel man jämför. Gears of War till 360 t.ex. slår de flesta av PS3's spel grafikmässigt medan Assassins Creed's slår 360's flesta spel. Själv tycker jag att grafiken är ganska jämn mellan de båda, eller lika bra om man säger så.
Jag tror att 360 och Ps3 har nästan lika bra grafik.
Men är det inte så att Ps3:an har bättre upplösning, eller?
playstion 3 har bättre grafik sen måste man ha en bra tv annars blir det svårt att see skillnaderna på spel konsollerna men om man har det så vinner playstion 3
Tycker att 360 har bäst grafik pga att man ser ljus bättre osv... PS3 ser så mörkt ut, men egentligen tror jag att det är 50-50.
EDIT:Stavfel
ps3 har snyggare grafik men med GoW är 360 oslagbart
↗ till inläggetBerorju på vilka spel man jämför. Gears of War till 360 t.ex. slår de flesta av PS3's spel grafikmässigt medan Assassins Creed's slår 360's flesta spel. Själv tycker jag att grafiken är ganska jämn mellan de båda, eller lika bra om man säger så.
Assaassins Creed kommer att komma till både 360 och ps3. Man kommer nog inte att se ngn speciell skildnad. Kolla på xboxyde. länk finns HÄR!!
Jag gillar inte PS3:ans ljus. Jag gillar mer när det är mörkt och lite mer skilnad
mellan vitt och svart, fast PS3:ans grafik kommer att förbättras det tror jag...
Jag har nog alltid gillat Playstation mer än Xbox fast varför vet jag inte, själv sitter jag just nu med ett Xbox 360 och spelar...