💬
Logga in
Fuska.se

Hur Avinstallerar Man Internet Explore?

19 svar · startad

Asså jag får hela tiden skitt många popups så fårt jag bara går in på en sida - men när jag är på mozial firefox får jag ej. har popup saker som blockar + internet security norton...

men om jag tar bort internet o har kvar Mozila kanske de hjälper...

nån som vill hjälpa till o förklara hur man gör..?? :ph34r:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Varför ta bort IE?

Kan ju ha kvar det utan att använda det..

↗ till inlägget

Varför ta bort IE?

Kan ju ha kvar det utan att använda det..

JO FÖR ATT UTAN ATT MAN ANVÄNDER "IE" SÅ KOMMER DE 100 POPUPS SÅ FÅRT MAN STARTAR CS ELLER NGT.. :(

3 Jan 2007
Nivå 16 · Legendfuskare

jag har haft samma problem & vill också ha bort IE :angry:

Nivå 0 · Nykomling

Kontrollpanelen => Lägg till eller ta bort program => Markera Internet Explorer => Ta bort.

Hur enkelt som helst!

Nivå 3 · Lärling

..och om du har reklam så kör Ad-aware eller spybot för att ta bort skitet. Det kommer inte hjälpa att bara ta bort IE, eftersom skitet ligger på andra ställen.

Men helt rätt, bort med IE och kör firefox.

Om man tar bort IE kan man få tillbaka det då ?

Nivå 0 · Nykomling

Du laddar ner det här: :)

http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/default.mspx

Nivå 7 · Fuskare

Internet är ju mycket osäkert sätt att surfa på så mozilla firefox är nog det säkraste :)

↗ till inlägget

Kontrollpanelen => Lägg till eller ta bort program => Markera Internet Explorer => Ta bort.

Hur enkelt som helst!

De visste jag ju för länge sen men IE finns inte med där på listan.. för den tillbehörde ju i systemet .. :(

Har testast AD-AWARE spyware bl a.

Får fortfarande reklam , ännu värre nu .. de börjar komma nakna saker och porr :S

:cry: hjälp mej snälla .. jag måste få bort detta skitt... hjälp stick inte bara :unsure:

Senast ändrad:

kör utan hacks..brukar komam up po...eller vänta..du...jag har ochså fått detta viruset..du bör nog börga om hela datan..eller avinstallera Guild Wars..det va det spelet som gav mig Viruset :S

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hur enkelt som helst!

ie finns oftast bland de längst ner på listan! lita inte på bokstavsordning när det gäller sånt här.

↗ till inlägget

Hur enkelt som helst!

deustom tror jag när den e med på listan ede e bara om man vill avinstallera verisionen om man har en ny men jag gick har den gamlaste åååh vill ta bort skiten!

snälla hjälp mig får massa popups men snälllllllla någon :angry: :(

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhhhhhh :(

Ni vet väl att det är en massa grejer på Internet som bara funkar med Internet Explore. Finns en massa källkoder Firefox inte stödjer, så ha kvar Internet Explore.

Jag har iallafall inte raderat IE Explore eftersom ibland behöver man den.

↗ till inlägget

Ni vet väl att det är en massa grejer på Internet som bara funkar med Internet Explore. Finns en massa källkoder Firefox inte stödjer, så ha kvar Internet Explore.

Jag kan ju inte bara sitta o glå på såfort man klickar en länk t ex google.se så kommer de två popups en med sex och en med mobil reklam ooooooooooh

4 Jan 2007
↗ till inlägget

Det är ju ditt problem att du går in i google så kommer det popups. Dessutom är inte allting IE fel, du behöver brandvägg och antivirus, igentligen. Man kommer undan virus lätt med IE om man vet vad man sajtar!

IE är helt fastklamrat i windows och går inte att ta bort. om man går till lägga till/ta bort pogram så tas bara ikonerna bort.

Nivå 0 · Nykomling

Asså ladda ner nåt antivirus på download.com och sök hela datorn på malaware keyloggers ad-wares och spywares ^^

Det var så på min gamla PC

Jag får aldrig popuper och använder internet ,jag har typ kört på den här installationen många månader. Använder Internet Explorer 7 +NOD32+NVIDIA Firewall,och det funkar hur bra som helst? ;)

↗ till inlägget

SOFTAA ALIIHOP HAR NORTON ANTIVIRUS OCH HAR AD-AWARE SE PERSONAL (TILL POPUPS) OCH SUPER POPUP BLOCKER.. FÅR FORTFARNDE POPUPS MEN STRUNT SAMMA FORMATERAR NJU EMDÅ OM DATORN NU :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in