💬
Logga in
Fuska.se

Saker Som Man

92 svar · startad

Exakt som Guggo säger, vilket märke som helst...

Men ta inte en hel tub, det är TOTALT onödigt...

Räcker väl med en 10-25ml beroende på person för att få feber.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Man får oftast feber av att hälla i sig tandkräm... (Och det är oftast inte dödligt...)

Ta dock inget ansvar för allvarliga problem! Men jag känner många som gör så ;)

När jag äter tandkräm blir jag skitnödig :P

Har tandkrämen samma effekt om den är blandad med vatten?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jo nu undrar jag om det finns några slags växter, örter, maträtter o.s.v. som man blir sjuk av. Alltså inte dödligt sjuk utan bara kräkningar, ökad temperatur, utslag o.s.v.

Seriösa svar tack.

PS. Dem som ger mig bra svar belönar jag med 10 fm.

vet du ens dina egan frågor?

du ville ju veta hur man kunde kräkas o.s.v <_>

↗ till inlägget

Jo nu undrar jag om det finns några slags växter, örter, maträtter o.s.v. som man blir sjuk av. Alltså inte dödligt sjuk utan bara kräkningar, ökad temperatur, utslag o.s.v.

Seriösa svar tack.

Huh? :huh:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Seriösa svar tack.

;)

↗ till inlägget

Seriösa svar tack.

Ahaa. :lol: Det var det du menade. Men som sagt man lär sig av sina misstag :P

Nivå 4 · Lärling

Kan inte dina kompisar bara köra ner fingrarna i halsen?

Nivå 7 · Fuskare

leta rätt på något som ser oätligt i skogen annars :P

Nivå 12 · Mästerfuskare

Ät mycket Harsyra så får ni ont i magen.

Nivå 4 · Lärling

Men jag tror inte att direkt... Att det var inte bara kräkningar han ville få fram.. Det var nog bara vad som hälst som man kan få in i en flaska eller nåt och som gör så att man missar någon lektion eller hela skolan.. Så att han kan tjäna pengar :)

12 Jan 2007
↗ till inlägget

Men jag tror inte att direkt... Att det var inte bara kräkningar han ville få fram.. Det var nog bara vad som hälst som man kan få in i en flaska eller nåt och som gör så att man missar någon lektion eller hela skolan.. Så att han kan tjäna pengar  :)

Precis :)

Nivå 6 · Fuskare

Jag tror att man spyr om man dricker lite t-röd. Vet dock inte om det är farligt...

Hah, jag har hört att man får feber av för mycket tandkräm. Tryck i dig en tub vettja!

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag tror att man spyr om man dricker lite t-röd. Vet dock inte om det är farligt...

Att dricka lättantända ämnen kanske inte är det smartaste som finns.

Jag tror inte att det ska smaka så äckligt, inte om man inte vill sälja skit till sina kompisar. :D

13 Jan 2007
↗ till inlägget

Gnid in dig med brännässlor så får du utslag.

Är det till för skolkning?

Gå till skolan för f*n skaffa er en utbildning..

↗ till inlägget

Gnid in dig med brännässlor så får du utslag.

Som sagt så är det inte till mig jag vet bättre än att skolka. Men det är till mina vänner som är villiga att betala för sån skit. Jag är bara en äffarsman :student:

Nivå 7 · Fuskare

:P Affärs man :P men är det inte lika bra att bara sälja tandkräm till dom för överpris?

Nääh då tänker dem ju: "Äsh, om det bara är tandkräm så kan vi köpa det billigt någon annanstans istället för av honom.

Nivå 4 · Lärling

Gör en rök bomb och lägg under en skol-brand varnare och se till att ingen ser dig

(Om du gör det och åker fast. Så känner du mig inte) =) :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in