hej jag har tittat på tornado twins videoklipp om hur man gör ett eget spel och jag har precis sett igenom del 14 och ser att jag har kodat fel någonstans. 
Skulle någon kunna säga vart jag har  gjort fel eller bara lägga upp ett rätt exemplar av den   
//Moving around 
var speed = 3.0; 
var rotateSpeed = 3.0;   
//Shooting 
var bullitPrefab:Transform;   
//Dying 
private var dead = false;   
//Getting hit 
var tumbleSpeed = 800; 
var decreaseTime = 0.01; 
var decayTime = 0.01; 
static var gotHit = false; 
private var backup = [tumbleSpeed, decreaseTime, decayTime];   
function LateUpdate() 
{ 
   if(dead) 
   { 
      transform.position = Vector3(0,4,0); 
      GameObject.Find("Main Camera").transform.position = Vector3(0,4,-10); 
      dead = false; 
   }    
   if(gotHit) 
   { 
       if(tumbleSpeed < 1)       
       { 
           //we´re not hit anymore... reset & get back in the game! 
           tumbleSpeed = backup[0]; 
           decreaseTime = backup[1]; 
           decayTime = backup [2]; 
           gotHit = false; 
       } 
       else 
       { 
              //we´re hit! Spin character around 
              transform.Rotate(0,tumbleSpeed * Time.deltaTime,0, Space.World); 
              tumbleSpeed = tumbleSpeed-decreaseTime; 
              decreasTime += decayTime; 
       }       
    }       
}         
function OnControllerColliderHit(hit : ControllerColliderHit) 
{ 
    if(hit.gameObject.tag == "fallout") 
    { 
       dead = true; 
       //substract life here 
       HealthControl.LIVES -= 1; 
    }   
    if(hit.gameObject.tag == "enemyProjectile")     
function Update (); 
{   
  var controller : CharacterController = GetComponent(CharacterController); 
  transform.Rotate(0, Input.GetAxis ("Horizontal") * rotateSpeed, 0);   
  var forward = transform.TransformDirection(Vector3.forward); 
  var curSpeed = speed * Input.GetAxis ("Vertical");   
  if(Input.GetButtonDown("Jump")) 
 { 
   var bullit = Instantiate(bullitPrefab, GameObject.Find("FireBallStartPoint").transform.position,  
   Quaternion.identity);   
   bullit.rigidbody.AddForce(transform.forward * 2000); 
 }  
   controller.SimpleMove(forward * curSpeed); 
}   
vill verkligen bli klar med detta spelet