Luxy Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Vilken pokemon har nr 144 i shinnon dexen o var hittar man den?? :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 http://www.serebii.net/pokedex-dp/215.shtml serebii is your friend! Posta din tråd i pokemon forumet nästa gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roserade53 Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 www.pokemon.com klicka sen på pokedex :D där finns alla 490 pokemon ;D men jag tror de är weavile :D har du iinte möt den mot en tränare så sätt razor claw på en sneasel och träna den en level på natten så blir den en Weavile men jag tror de är weavile :D har du iinte möt den mot en tränare så sätt razor claw på en sneasel och träna den en level på natten så blir den en Weavile men jag tror de är weavile :D har du iinte möt den mot en tränare så sätt razor claw på en sneasel och träna den en level på natten så blir den en Weavile men jag tror de är weavile :D har du iinte möt den mot en tränare så sätt razor claw på en sneasel och träna den en level på natten så blir den en Weavile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Flyttar till rätt forum och låser sedan tråden där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg