LyxeLL Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Någon som har ngn bra låt med metallica eller ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 ja det är klart. men gnr är min idol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Brukar lyssna på dem ibland och de är riktigt bra. Master of puppets är en av mna favorit låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Brukar lyssna på dem ibland och de är riktigt bra. Master of puppets är en av mna favorit låtar.min är One och Eye of the beholder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Whiskey in the Jar (Även om jag gillar Thin Lizzy's version mer) och Enter Sandman är mina favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Nothing Else Matters och Enter Sandman är två av de bästa låtarn genom tiderna. Fast jag förstod mig aldrig på One, den känns mest som ett enda virrvarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 From Whom the bell tolls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Fade To Black kommer alltid vara den ultimata balladen :D. Annars är väll The Memory Remains och Aint My Bitch sköna låtar, fattar inte vad folk har emot Load/Reload... Bästa albumen är nog Ride The Lightning och Black Album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jandelin Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Jo visst lyssnar man på dem, vad annars. Mina 4 favoritlåtar: Master Of Puppets One Nothing Else Matters Enter Sandman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Jag tycker dom flesta låtarna är bra :) Fast jag lyssnar mest på ...And Justice For All skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Jag tycker dom flesta låtarna är bra :) Fast jag lyssnar mest på ...And Justice For All skivan det är en bra skiva =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Dom är helt ok :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.